800
۰
به بهانه هفته بسیج انجام شد؛

حضور هیئت بازی های بومی و محلی در روستای پره کنت / بازی های سنتی در دبیرستان نبوت اجرا شد+ تصاویر

جشنواره بازی های سنتی و بومی و محلی به منظور پاسداشت هفته بسیج در روستای پره کنت برگزار شد.
حضور هیئت بازی های بومی و محلی در روستای پره کنت /  بازی های سنتی در دبیرستان نبوت اجرا شد+ تصاویر
 به گزارش شستون، جشنواره بازی های بومی محلی به منظور پاسداشت هفته بسیج با همکاری آموزش و پرورش در دبیرستان مرحله اول نبوت روستای پره کنت با حضور معاون اداره ورزش و جوانان شهرستان و اعضای هیئت بومی محلی برگزار شد.
 
مراد شیخ زاده رئیس هیئت بازی های بومی و محلی شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون اظهار داشت: این جشنواره که با استقبال بسیار پرشور دانش آموزان همراه بود در چهار رشته هفت سنگ، طناب کشی، دارت و بولینگ فوتبال برگزار شد. 
وی افزود: در رشته هفت سنگ 6 تیم، طناب کشی 6 تیم، دارت 15 نفر و بولینگ فوتبال 32 نفر شرکت داشتند. 
 
رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان اضافه کرد: در رشته هفت سنگ  تیم کلاس ۳۰۱ و در رشته طناب کشی تیم کلاس ۲۰۲ به مقام قهرمانی دست یافتند. 
 
شیخ زاده ادامه داد: رشته انفرادی بولینگ فوتبال میــلاد ملکزاده  مقام اول،  احسان شیخ زاده مقام دوم و محمود بارانـزهی مقام سوم را از آن خود کردند. 
 
وی در ادامه افزود: در رشته انفرادی دارت داود ملکـزاده،  الیاس بلوچـی، عبدالستار بلوچزهی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند. 
 
رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان خاطر نشان کرد: در قسمت فرهنگی جشنواره نیز به هشت نفر از دانش آموزان که به سؤالات پاسخ درست دادند جوایز ارزنده ای به رسم یادبود اهدا شد. 
 
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۱
کد مطلب: 9452
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *