800
۰
در یادواره شهدای پایگاهی مطرح شد؛

امنیت امروز حاصل خون شهدا است/ عدم مقابله دشمن با ایران از طریق جنگ نظامی

یادواره شهدای پایگاهی در روستای ناصر آباد شهرستان سیب و سوران برگزار شد.
امنیت امروز حاصل خون شهدا است/ عدم مقابله دشمن با ایران از طریق جنگ نظامی
به گزارش شستون، صبح امروز یادواره شهید صغیری و شهید خسروی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان سیب و سوران در روستای ناصر آباد  برگزار شد.
سرهنگ پاسدار حسین فروغی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان سیب وسوران در این یادواره وجود امنیت در کشور را حاصل جان فشانی های شهدا در هشت سال دفاع مقدس دانsت و افزود: امروز به برکت خون شهدای امنیت و مدافعین حرم، کشور در امنیت کامل قرار دارد.
وی ادامه داد: در این برهه از زمان دشمن به خوبی می داند که از طریق جنگ نظامی و سخت نمی تواند با جمهوری اسلامی ایران مقابله کند پس از طریق جنگ نرم وارد میدان شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان سیب وسوران با اشاره به خطر ناک بودن جنگ نرم، اضافه کرد: مردم جامعه به ویژه جوانان باید بصیرت خود را افزایش دهند  تا به حربه هایی که دشمن از طریق شبکه های اجتماعی و ماهواره ای قصد ضربه زدن به ایران اسلامی را دارد، خنثی شود.
فروغی با بیان اینکه در این برهه از زمان بسیجیان در انجام خدمت رسانی به قشر مستضعف جامعه به خوبی عمل می کنند، به ایجاد وحدت میان برادران شیعه و سنی تأکید کرد تا دشمن نتواند از این طریق میان مسلمانان تفرقه ایجاد کند.

انتهای پیام/خ
پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب: 9461
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *