800
۰
در همایش ائمه جمعه و جماعت با موضوع انقلابی گری مطرح شد؛

انجام رسالت علما و روحانیون در بستر انقلاب/در مقابل دسیسه های علمای آمریکایی و انگلیسی بصیرت داشته باشید+تصاویر

امام جمعه شهرستان سراوان گفت: علما و روحانیون ایران اسلامی در همه زمینه ها رسالت خود را انجام می دهد و این بستر در انقلاب فراهم می باشد.
انجام رسالت علما و روحانیون در بستر انقلاب/در مقابل دسیسه های علمای آمریکایی و انگلیسی بصیرت داشته باشید+تصاویر
به گزارش شستون، همایش ائمه جمعه و جماعت با موضوع انقلابی گری با حضور حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان، مولوی عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت مسجد نور، مولوی محمد صدیق درازهی امام جمعه اهل سنت مسجد صدیق اکبر، سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه و جمعی از علما و روحانیون شیعه و سنی در سپاه شهرستان سراوان برگزار شد.
در این همایش حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان با اینکه دشمنان انقلاب و دنیای اسلامی شیعه و سنی به دنبال ایجاد انحراف در اصل دین هستند، گفت: اگر به فلسفه وجودی خود دقت کنیم، اساس کار ما رسیدن به خدای متعال است.
وی با بیان اینکه علما و روحانیون ایران اسلامی در همه زمینه ها رسالت خود را انجام می دهد و این بستر در انقلاب فراهم می باشد، افزود: ما باید قدر شناس زندگی در نظام الهی جمهوری اسلامی ایران و مردم باشیم.
امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه کسانی که در راس حکومت هستند و شایستگی مبانی الهی را دارد، می توانند یک حکومت صالح و خوب را راه اندازی کنند، اظهار داشت: مردم ایران از جنس صبر و استقامت هستند و دلداده دین خدا می باشند.
وی با اشاره به اینکه اساس و اصول دینی ما احیا شده است، تصریح کرد: کسانی که سهل انگاری در تبین مبانی اسلامی می کنند به همراه خود فقر، ناامنی و افزایش ناهنجاری های اجتماعی را به همراه دارند.
حجت الاسلام و المسلمین بامری توانمندی معنوی، تزکیه نفس، افزایش معلومات دینی را از ویژگی های عالمان دینی دانست و اذعان داشت: هر قدر که باب معنوی علما بیشتر باشد، هرگز براساس هوای نفس و احساس عمل نمی کند.
وی با اشاره به بینش برخی از علمای انگلیسی و آمریکایی در شبکه های ماهواره ای خاطر نشان کرد: در برابر توطئه و دسیسه های برخی از افراد باید بصیرت داشته باشیم تا در دو راهی حق و باطل قرار نگیریم  و در اندیشه خود حق را بشناسیم و علم زبان خود را افزایش دهیم که گروه های خراب کار نتوانند باعث انحراف ما شوند.
مولوی عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان در این همایش با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ماهیت مردمی دارد و با پشتیبانی ملت از مراحل مختلف و دشوار دشمنان گذشته است، گفت: امروزه تداوم انقلاب به بسیج و مردم نیازمند است.
وی امر به معروف و نهی از منکر را یکی از وظایف مهم علما و روحانیون در حکومت اسلامی دانست و اظهار داشت: با توجه به خطیر بودن وظیفه علما امر و نهی باید در مسیر درست و صحیح باشد.
امام جمعه اهل سنت سراوان با اشاره به اینکه افراد صالح، کار ریا انجام نمی دهند و ریاکاری گریبان گیر کفر و استکبار شده و آمریکا بزرگترین تظاهر کننده در این زمینه است، تصریح کرد: علما باید در کنار اخلاص، دارای بصیرت باشند تا در چاه دسیسه دشمنان نیفتند.
 
انتهای پیام/1675
 
پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۲
کد مطلب: 9464
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *