پوستر/خدمت رسانی و امداد سپاه بی منت است

شستون , 3 آذر 1396 ساعت 10:22

جانشين فرماندهی کل سپاه گفت: امروز سپاه هم می سازد، هم امنیت به ارمغان می آورد و هم خدمت رسانی و امداد می کند و تمامی این اقدامات بدون منت و با هدف خدمت به مردم صورت می پذیرد.


به گزارش شستون، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه ، در مراسم آغاز بهره برداری از فاز اول طرح احیا و توسعه اراضی کشاورزی 2500 هکتاری آراز 3ـ دشت شیبلو و افتتاح 3 هزار طرح محرومیت زدایی و مردم یاری شمال غرب با تبریک فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: امروز کشور ما صاحب اعتباری بی نظیر در نظام جهانی است و ما بیش از هر زمان دیگری صاحب شکوه و اقتدار و اعتبار در جهانیم.

وی افزود: به فضل الهی توانسته ایم دامنه های تاثیر قدرت انقلاب را به فراتر از مرزها توسعه داده و به قدرتی مطرح در سطح جهان تبدیل شویم.

سلامی تصریح کرد: امروز ما با سیاستهای قدرت های مستکبر درگیر شده و توانسته ایم آرزوهای دشمن را دفن کنیم.

وی با تاکید بر اینکه ما امروز اراده دشمن را شکسته ایم، اظهار کرد: ما در شرایط یک جنگ اقتصادی جهانی به سر می بریم که اگر این جنگ بر آمریکا تحمیل می شد تمامی نمادهای ظاهری اقتدار آن فرو می ریخت.
 
جانشين فرماندهی کل سپاه تصریح کرد: امروز سپاه هم می سازد، هم امنیت به ارمغان می آورد و هم خدمت رسانی و امداد می کند و تمامی این اقدامات بدون منت و با هدف خدمت به مردم صورت می پذیرد.
 
در این زمینه پایگاه خبری شستون پوستری تهیه و منتشر کرده است.

انتهای پیام/1675
 
 


کد مطلب: 9470

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/gallery/9470/1/پوستر-خدمت-رسانی-امداد-سپاه-بی-منت

شستون
  https://shastoon.ir