فرمانده سپاه شهرستان سراوان:

ایران اسلامی همواره به دنبال وحدت بوده است/ الگو پذیری کشورهای اسلامی از مردم ایران+ تصویر

شستون , 4 آذر 1396 ساعت 18:13

فرمانده سپاه شهرستان سراوان در مراسم بصیرتی شهر جالق گفت: صبر، استقامت و پایداری مردم کشورهای اسلامی الگو گرفته از تعالیم عالیه اسلام و به ویژه مقاومت مردم شریف ایران اسلامی است.


به گزارش شستون؛ مراسم بصیرتی با حضور فرمانده سپاه شهرستان سراوان، بخشدار جالق و جمعی از معتمدین، ریش سفیدان و علما و دانش آموزان در جالق برگزار شد.

 سرهنگ پاسدار محمد پودینه فرمانده سپاه شهرستان سراوان در این مراسم با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از هیچ نوع جنگ و درگیری حمایت نکرده و نخواهد کرد، افزود: ایران اسلامی همیشه به دنبال ایجاد اخوت و وحدت میان جوامع اسلامی بوده است.

 وی با اشاره به نقش آفرینی نوجوانان در دوران جنگ تحمیلی، ادامه داد: شهید حسین فهمیده نوجوان سیزده ساله ای که برای دفاع از این مرز و بوم  به کمر خود نارنجک بست و زیر تانک دشمن می رود که امروز برای دنیای اسلام الگو شده است.

فرمانده سپاه شهرستان سراوان گفت: صبر، استقامت و پایداری مردم کشورهای اسلامی الگو گرفته از تعالیم عالیه اسلام و به ویژه مقاومت مردم شریف ایران اسلامی است.

پودینه در ادامه تصریح کرد: سران کفر برای زدودن اخلاق از خانواده ها و جوانان در شبکه های اجتماعی و ماهواره ها در حال جولان هستند پس جوانان و نوجوانان باید هوشیار و بیدار باشند.

وی به والدین دانش آموزان توصیه کرد تا همواره فرزندان خود را در راه تعلیم و علم آموزی تشویق کنند و اضافه کرد:  دانش آموزان باید اخلاق مدار و دین دار باشند و ارزش های اسلامی را رعایت کنند.

فرمانده سپاه شهرستان سراوان در پایان نیز به دانش آموزان توصیه کرد تا همواره برای داشتن تن سالم ورزش را در برنامه روزانه خود بگنجانند.

شایان ذکر است در این مراسم میان دانش آموزان بخش جالق نوشت افزار و کیف توزیع شد.
 
انتهای پیام/


کد مطلب: 9484

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/gallery/9484/1/ایران-اسلامی-همواره-دنبال-وحدت-بوده-الگو-پذیری-کشورهای-مردم-تصویر

شستون
  https://shastoon.ir