800
۰
مربی آمادگی جسمانی اداره ورزش سراوان خبر داد؛

مسابقات آمادگی جسمانی بانوان گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد/ نقش موثر برگزاری جشنواره های ورزشی بانوان در پویایی جامعه+ تصاویر

مربی آمادگی جسمانی اداره ورزش شهرستان سراوان گفت: مسابقات آمادگی جسمانی بانوان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضو 20 نفر از ورزشکاران برگزار شد.
مسابقات آمادگی جسمانی بانوان گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد/  نقش موثر برگزاری جشنواره های ورزشی بانوان در پویایی جامعه+ تصاویر
وجیهه ایزانلو در گفت و گو با شستون اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج یک دوره مسابقات برای بانوان ورزشکار در سوله ورزشی دانشگاه پیام نور مرکز سراوان با حضور مسئول کمیته ورزش بانوان شهرستان  برگزار شد.
 
وی افزود: در این دوره از مسابقات تعداد 20 نفر از بانوان حضور داشتند که زهرا مرادی، طیبه خیر خواه، نسرین ناصری مقام اول، افسانه دادره، مریم رئیسی، محبوبه صیادی مقام دوم و سمیه آسکانی، سلمه نصرت زهی نسرین نصرت زهی مقام سوم را از آن خود کردند.

مربی آمادگی جسمانی و ایروبیک شهرستان سراوان یاد آور شد: با توجه به اینکه بیش از نیمی از جمعیت جامعه را بانوان تشکیل می دهند، سلامت جامعه ارتباط مستقیمی با سلامت روحی و جسمی بانوان دارد.

ایزانلو گفت: کم تحرکی بانوان جامعه بر تمامی ابعاد سلامت جامعه تأثیر گذار است که برگزاری دوره های آموزشی و برگزاری مسابقات بانوان می تواند به پویایی جامعه و سلامت جامعه موثر است.

وی در پایان با اشاره به اینکه مادران شاداب و دارای اعتماد به نفس بالا،  نقش موثری را در تربیت فرزندان سالم و پویا دارند و تدام بخش جامعه ای شاداب هستند، یاد آور شد: در پایان جشنواره به قید قرعه به تعدادی از بانوان شرکت کننده با اهدای جوایز نفیس قدر دانی شد.
 
انتهای پیام/ الف.د
دوشنبه ۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 9499
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *