800
۰
در جمع پاکبانان مطرح شد؛

تعامل و مسئولیت پذیری رکن اصلی موفقیت در امورات شهرداری/مشارکت مردم در توسعه سراوان ضروری است

شهردار شهرستان سراوان گفت: همدلی، تعامل و مسئولیت پذیری رکن اصلی موفقیت در امورات شهرداری است.
تعامل و مسئولیت پذیری رکن اصلی موفقیت در امورات شهرداری/مشارکت مردم در توسعه سراوان ضروری است
به گزارش شستون، نشست هم اندیشی شهرداری با حضور مهران محمودی شهردار، اعضای شورای اسلامی و جمعی از پرسنل و پاکبانان این مجموعه در سالن اجتماعات شورای اسلامی شهرستان سراوان برگزار شد.
 
در این نشست مهران محمودی شهردار شهرستان سراوان همدلی، تعامل و مسئولیت پذیری را رکن اصلی موفقیت در امورات شهرداری دانست و گفت: مشارکت مردم با انتخاب شوراها در جهت اجرای تصمیمات، توسعه و آبادانی شهر و روستا امری بسیار مهم و ضروری است.
 
وی در ادامه با بیان اینکه  هر یک از پرسنل شهرداری باید خود را پاکبان بدانند و آماده خدمت گذاری به مردم و شهر باشند، افزود: خدمت به مردم ولایتمدار سراوان لوح افتخار زرین و پشتوانه معنوی بزرگی است.
 
شهردار شهرستان سراوان نصب تابلو های راهنمای محله ها و کوچه ها، روکش آسفالت کلیه خیابان ها و اجرای طرح ممیزی شهر را از جمله برنامه های خود در سال جاری عنوان کرد و بیان داشت: با مشارکت و همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و با تلاش همه کارکنان شهرداری در خدمت رسانی شبانه روزی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
 
وی یادآور شد: در امر خدمت رسانی به شهروندان باید هماهنگی های اصولی بین واحدهای شهرداری صورت گیرد تا ضمن رفع برخی از مشکلات، خدمات به نحو مطلوبی ارائه شود.
 
محمودی ادامه داد: همه کارکنان و پاکبانان شهرداری باید سه اصل نوآوری، خلاقیت و کیفیت را سرلوحه همه کارها و اقدامات خود قرار داده تا بیش از پیش شاهد ارائه خدمات مطلوب تر بوده و زمینه رشد و آبادانی بیشتر شهر را فراهم کنیم.
 
وی اذعان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر به عنوان نمایندگان مردم در شورای اسلامی خدمت می کنند و در این راستا با همکاری و همدلی در خدمت رسانی به شهروندان به ویژه در نقاط کمتر توسعه یافته شهر تمام تلاش را انجام خواهیم داد.
 
شهردار شهرستان سراوان در پایان از پاکبانان خواست تا با تلاش مضاعف و همت بیش از پیش در ارائه خدمات شهری منطقه کوتاهی نکنند.
 
انتهای پیام/1675
 
 
چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب: 9518
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *