800
۰
به مناسبت هفته وحدت؛

کانون فرهنگی زنان بلوچ شهرستان سراوان به مهمانی پرستوهای عاشق رفتند+ تصاویر

اعضای کانون فرهنگی زنان بلوچ به مناسبت هفته وحدت مزار شهدای شهرستان سراوان را غبار روبی و عطر افشانی کردند.
کانون فرهنگی زنان بلوچ شهرستان سراوان به مهمانی پرستوهای عاشق رفتند+ تصاویر
به گزارش شستون، اعضای کانون فرهنگی زنان بلوچ شهرستان سراوان به مناسبت هفته وحدت مزار شهدای این شهرستان را غبار روبی و عطر افشانی کردند. 
 
بهناز امرا مسئول کانون فرهنگی زنان بلوچ شهرستان سراوان در گفت و گو با شستون اظهار کرد: با توجه به اینکه امام خمینی (ره) به دنبال ایجاد وحدت در جهان اسلام بوده اند و از سویی جامعه ایران متشکل از مذاهب شیعه و سنی بود، بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، طرح وحدت اسلامی را در جامعه گسترش دادند. 
 
وی افزود: دشمنان اسلام و بیگانگان از دیرباز با در پیش گرفتن سیاست تفرقه میان امت های اسلامی به غارت منابع اسلامی پرداخته اند که باید جوامع اسلامی با هوشیاری و آگاهی دسیسه های غارتگران را خنثی کنند. 
 
مسئول کانون فرهنگی زنان بلوچ شهرستان سراوان  وحدت را عامل اصلی داشتن زندگی سالم دانست و ادامه داد: مردم ایران اسلامی وحدت خود را در یاری رساندن به آسیب دیدگان در زلزله اخیر به جهان ثابت کردند. 
 
امرا داشتن روحیه همدردی و کمک رسانی به هم وطنان را بزرگترین نشانه جهت شناساندن وحدت میان ایرانیان بیان کرد  و گفت: حامیان اصلی وحدت شهدا هستند که برای سیانت و حفاظت از این مرز و بوم در جبهه های حق علیه باطل با جانفشانی، همبستگی میان شیعه و سنی را به رخ دشمنان کشیدند. 
 
وی ادامه داد: شهادت رمز حفظ وحدت است، که شهیدان پاک امت ناب محمدی این حقیقت را برای عموم روشن کرده اند.
 
مسئول کانون فرهنگی زنان بلوچ ‌شهرستان سراوان با بیان اینکه شهادت شمعی است که نور آن تا ابد در سرزمین ایران اسلامی می تابد افزود: آزادی سرزمین های همسایه و نابودی داعش به دست شهدای اسلام، مدافعین حرم و دفاع جانانه شیعه و سنی مقابل حکومت خود خوانده داعش، خود نشانگر این امر مهم است.
 
 
انتهای پیام/الف.د
 
شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 9536
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *