عکس نوشته/توسعه نیروی انسانی اصلی ترین ظرفیت منطقه سراوان است

شستون , 12 آذر 1396 ساعت 10:53

وزیر نیرو وجود دانشجوی بومی در مجتمع آموزش عالی سراوان را راهی برای تضمین توسعه پایدار در منطقه دانست و گفت: توسعه نیروی انسانی یکی از اصلی ترین ظرفیت های منطقه سراوان است.


به گزارش شستون، رضا اردکانیان وزیر نیرو و نماینده رئیس جمهور در سفر به استان سیستان و بلوچستان در جلسه شورای ادارای صبح دیروز 11 آذر ماه با بیان اینکه بخشی از مشکلات و مسائل شهرستان سراوان به حوزه وزارت نیرو مربوط می شود و باید به طور ویژه این معضلات بررسی شود، که می تواند منشا تحولی در امور آب و برق باشد، گفت: با سفر رئیس جمهور به استان به طور همزمان پروژه برق رسانی 41 روستا با اعتبار 11 میلیارد تومان در حوزه سراوان افتتاح می شود.
وی در ادامه افزود: با تلاش مضاعف سعی می کنیم که به تمام روستاهای بدون برق این منطقه برق رسانی انجام شود و بررسی دقیق، طرح های بلند مدتی را برای حل مشکلات آب این منطقه داشته باشیم تا موجب توسعه و آبادانی سراوان باشد.
وزیر نیرو توسعه نیروی انسانی را یکی از اصلی ترین ظرفیت های منطقه سراوان عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه 80 درصد دانشجویان مجتمع آموزش عالی سراوان بومی هستند، همه مسئولین فصل مشترک خود را معطوف به دانشگاه کرده اند.
وی با بیان اینکه وجود دانشجوی بومی در سراوان اصلی ترین راه تضمین توسعه پایدار در منطقه است، افزود: آموزش، معدن، و راه اندازی پایانه رسمی در سراوان ظرفیت های خوبی برای این شهرستان محسوب می شوند.
پایگاه خبری شستون در این زمینه عکس نوشته هایی تهیه و منتشر کرده است.
انتهای پیام/1675
 


کد مطلب: 9564

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/gallery/9564/1/عکس-نوشته-توسعه-نیروی-انسانی-اصلی-ترین-ظرفیت-منطقه-سراوان

شستون
  https://shastoon.ir