مدیر تربیت بدنی مجتمع آموزش عالی سراوان خبر داد:

کسب مقام سوم در مسابقات تنیس روی میز منطقه 8 کشوری در سراوان+تصاویر

شستون , 13 آذر 1396 ساعت 9:09

مدیر تریبت بدنی مجتمع دانشگاهی آموزش عالی شهرستان سراوان از کسب مقام سوم تیم دانشجویی این مجتمع در مسابقات تینس روی میز منطقه 8 ورزش دانشگاهی کشور خبر داد.


سعید سپاهی در گفت و گو با شستون گفت: مسابقات تنیس روی میز منطقه 8 ورزش دانشگاهی کشور که در سراوان برگزار شده بود، تیم دانشجویی مجتمع آموزش عالی سراوان در مرحله انفرادی و دوبل مقام سوم را کسب کرد.
وی در ادامه تاکید کرد: در این مسابقات تیم دانشگاه باهنر کرمان، ولیعصر رفسنجان و مجتمع دانشگاهی آموزش عالی سراوان به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
مدیر تربیت بدنی مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان با بیان اینکه تمهیدات پشتیبانی این مسابقات توسط برخی از ادارات سراوان تامین شده بود، تاکید کرد: با توجه به اینکه سطح مسابقات کشوری است، برخی از رقابت کنندگان عضور تیم ملی تنیس روی میز کشور هستند و در دوره های قبل مقام اول را کسب کرده اند.
وی با اشاره به اینکه تیم تنیس روی میز سراوان در سطح خوبی قرار دارد، یادآور شد: تیم های دانشگاهی در این مسابقات، سفیران سایر استان ها بودند و با امنیتی که در منطقه حاکم است، قطع به یقین آداب و رسوم مردم سراوان به مناطق دیگر ابلاغ می شود.
سپاهی در پایان از برگزاری مسابقات فوتسال دانشگاهی شهرستان های سراوان، سیب و سوران و مهرستان خبر داد و افزود: با تلاش و مساعدت مردم و ارگان های مختلف می توانیم مسابقات ورزشی را در سطح کشوری در سراوان برگزار کنیم که این لوح افتخاری برای همه می باشد.
 
انتهای پیام/م.ش


کد مطلب: 9566

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/gallery/9566/1/کسب-مقام-سوم-مسابقات-تنیس-روی-میز-منطقه-8-کشوری-سراوان-تصاویر

شستون
  https://shastoon.ir