800
۰
رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان خبر داد؛

برگزاری جشنواره مسابقات بازی های بومی و محلی در هنرستان جهان پهلوان تختی/ رقابت ها در ۶ رشته تیمی و انفرادی اجرا شد

رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان گفت: جشنواره بازی های بومی و محلی در ۶ رشته انفرادی و تیمی به مناسبت هفته وحدت در هنرستان تربیت بدنی جهان پهلوان تختی سراوان برگزار شد.
برگزاری جشنواره مسابقات بازی های بومی و محلی در هنرستان جهان پهلوان تختی/ رقابت ها در ۶ رشته تیمی و انفرادی اجرا شد
مراد شیخ زاده در گفت و گو با شستون اظهار کرد: به مناسبت هفته وحدت عصر روز گذشته ۱۹ آذر ماه مسابقات بومی و محلی در رشته های طناب کشی، هفت سنگ، بولینگ فوتبال، دارت، دو با کیسه گونی، دال پلان و کشتی کج گردان در  هنرستان تربیت بدنی جهان پهلوان تختی برگزار شد.
وی افزود: در رشته های تیمی طناب کشی ۶ تیم، هفت سنگ ۶ تیم، دال پلان ۶ تیم و رشته های انفرادی بولینگ فوتبال ۲۰ نفر، دارت ۱۵ نفر، دو با کیسه گونی، ۲۴ نفر، کشتی کج گردان ۴ نفر شرکت کردند.
 
رئیس هیئت بازی های بومی و‌محلی سراوان با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات سه ساعت به طول انجامید، ادامه داد: در رشته طناب کشی تیم هنرستان تختی، در رشته هفت سنگ تیم شاهین بخشان و در رشته دال پلان تیم تیم هنرستان تختی به مقام های نخست این دوره از مسابقات دست پیدا کردند.
 
شیخ زاده اضافه‌کرد: در رشته های انفرادی دو با کیسه گونی عبدالرئوف مصطفایی مقام اول، فرهاد کشــــــانی مقام دوم و ابراهیم سپاهی مقام سوم را از آن خود کردند.
 
وی با بیان اینکه در رشته دارت فرهاد کشانی، مرتضی سپاهی و محمـــد سپاهی مقام های برتر را کسب کردند، گفت: در رشته بولینگ فوتبال به ترتیب اسماعیل درزاده، یاسر دهواری دهکی مقام های اول تا دوم را از آن خود کردند.
 
رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان خاطر نشان کرد: در رشته کُشتی کج گردان و در ‌وزن ۵۵+ کیلو گرم محمد پیرزهی و در وزن ۵۵- کیلو گرم ذاکر محمدی مقام های اول را کسب کردند.
 
شیخ زاده افزود: از تمامی تیم های قهرمان و نفرات برتر رقابت های انفرادی با اهدای جوایز قدر دانی شد و  همچنین در قسمت فرهنگی هم به هشت نفر از شرکت کنندگان که به سوالات پاسخ درست دادند جوایز اهدا شد..
 
وی در در پایان از حضور محمد رضا گمشادزائی رئیس اداره ورزش و جوانان و بنیامین دهواری مدیر هنرستان و دیگر مسئولین و دبیران هنرستان تربیت بدنی و اعضای هیئت بومی محلی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ الف.د
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 9625
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *