800
۰
نائب رئیس هیئت بدنسازی بانوان خبر داد:

برگزاری مسابقات مچ اندازی بانوان در شهرستان سراوان+تصاویر

نائب رئیس هیئت بدنسازی بانوان سراوان از برگزاری مسابقات مچ اندازی در دبیرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) این شهرستان خبر داد.
برگزاری مسابقات مچ اندازی بانوان در شهرستان سراوان+تصاویر
اشرف خوبخواهی در گفت و گو با شستون از برگزاری مسابقات مچ اندازی بانوان در شهرستان سراوان خبر داد و گفت: این مسابقه در دبیرستان دخترانه فاطمه الزهرا (س) سراوان با رقابت بین 12 نفر از دانش آموزان انجام شده است.
وی با بیان اینکه این مسابقات به صورت انفرادی در وزن های بین 45 تا 60 کیلوگرم برگزار شده است، افزود: در این رقابت یگانه شفاعت پور، فرشته گمشادزهی و فائزه جهانتیغ به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.
نائب رئیس هیئت بدنسازی بانوان شهرستان سراوان استعدادیابی در مچ اندازی، ایجاد روحیه نشاط و آشنایی بانوان با این ورزش را از اهداف خود عنوان کرد و یادآور شد: این مسابقات به مناسبت های مختلف در شهرستان سراوان بین دانش آموزان برگزار می شود تا ضمن استعداد یابی با این ورزش آشنایی پیدا کنند.
وی با بیان اینکه استقبال بانوان از این مسابقات نشان از وجود پتانسیل خوب بانوان در این رشته دارد، افزود: با تلاش بیشتر دانش آموزان در این رشته می توان سطح مسابقات را در شهرستان سراوان گسترش داد.

انتهای پیام/1675
 
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب: 9628
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *