عکس نوشته/جلوی فساد را بگیرید مشکل بودجه حل می‌شود

شستون , 23 آذر 1396 ساعت 9:28

عضو کمیسیون انرژی گفت: اگر بتوانیم جلوی فسادی که در برخی از نهادها تنیده شده است را بگیریم تا حد زیادی از هدر رفت بودجه جلوگیری می شود؛ یکی از بهترین روش های افزایش بودجه دولت افزایش بهره وری است به طوری که در حال حاضر کار مفید برخی ادارات به چند دقیقه در روز رسیده است.


به گزارش شستون؛ هدایت الله خادمی عضو کمیسیون انرژی با تاکید بر اینکه افزایش قیمت حامل های انرژی در شرایط کنونی سیکل معیوبی است عنوان کرد: اگر فرصت های شغلی زیاد بود و مشکل بیکاری در جامعه نداشتیم، بخشی از درآمد ها به سمت حامل های انرژی رفته و افزایش قیمت ها مشکلی برای مردم ایجاد نمی کرد.
وی با تاکید بر اینکه افزایش قیمت حامل های انرژی منجر به افزایش فقر در جامعه می شود گفت: بودجه سال 97 بسیار بودجه انقباضی است و نسبت به سال گذشته نه تنها بیشتر نشده بلکه کاهش داشته است؛ نمایندگان هم در حال مطالعه بودجه هستند تا به یک جمع بندی برسند.
خادمی با اشاره به فساد اقتصادی در برخی از نهادهای دولتی و غیر دولتی گفت: اگر بتوانیم جلوی این فساد که در برخی از نهادها تنیده شده است را بگیریم تا حد زیادی از هدررفت بودجه جلوگیری می شود؛ یکی از بهترین روش های افزایش بودجه دولت افزایش بهره وری است به طوری که در حال حاضر کار مفید برخی ادارات به چند دقیقه در روز رسیده است.
در این زمینه پایگاه خبری تحلیلی شستون عکس نوشته هایی تهیه و منتشر کرده است.

انتهای پیام/م.ش
 


کد مطلب: 9649

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/gallery/9649/1/عکس-نوشته-جلوی-فساد-بگیرید-مشکل-بودجه-حل-می-شود

شستون
  https://shastoon.ir