800
۰
در حاشیه بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن مطرح شد؛

ترويج سبک زندگی قرآنی مهم‌ترين هدف برگزاری مسابقات/جامعه فعاليت‌های خود را به سمت مفاهيم قرآنی هدایت کند+تصاویر

مسئول برگزاری بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن گفت: جامعه بايد فعاليت‌های خود را به سمت و سويی هدايت كند كه مفاهيم قرآن در منش و رفتار همه اقشار نهادينه شود.
ترويج سبک زندگی قرآنی مهم‌ترين هدف برگزاری مسابقات/جامعه فعاليت‌های خود را به سمت مفاهيم قرآنی هدایت کند+تصاویر
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شستون؛ بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی که بزرگترین رویداد قرآنی این مجموعه می باشد، با حضور دانشجویان و استاتید همزمان با سراسر کشور در این واحد برگزار شد.
 
 احسان جهانتیغ مسئول برگزاری بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان در گفت و گو با شستون اظهار کرد: همزمان با سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، بخش کتبی بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت ویژه اساتید و دانشجویان در این واحد برگزار شد.
 
وی ادامه داد: دانشجویان در این دوره از مسابقات در 10 رشته شامل تفسیر قرآن کریم، ترجمه قرآن کریم به زبان انگلیسی، ترجمه قرآن کریم به زبان فارسی، زندگانی چهارده معصوم(ع)، زندگانی پیامبر(ص)، نماز، احکام برادران، احکام خواهران، آشنایی با نهج البلاغه، زیارت عاشورا و جامعه کبیره با یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
جهانتیغ گسترش فعاليت‌های فرهنگی قرآنی، به كارگيری آموزه‌ها و مفاهيم قرآنی در زندگي فردی و اجتماعی را از اهداف خود عنوان کرد و توضیح داد: قرآن كريم بهترين منبع استخراج دستورات زندگی است و در واقع ترويج سبک زندگی قرآنی مهم‌ترين هدف برگزاری اين مسابقات می باشد.
 
 وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات اساتید در سه رشته احکام، نماز و زندگانی چهارده معصوم(ع) با هم رقابت کردند، یادآور شد: جامعه بايد فعاليت‌های خود را به سمت و سويی هدايت كند كه مفاهيم قرآن در منش و رفتار همه اقشار نهادينه شود.
 
انتهای پیام/م.ش
 
شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 9668
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *