800
۰
در مراسم توديع و معارفه معاون اداری دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شد؛

پتانسیل بالای مدیران و کارکنان یک مجموعه راهی برای رسیدن به اهداف والای فرهنگی و اجتماعی/نقش مهم دانشگاه در ارتقای فرهنگ و دانش ملی+تصاویر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه‌های آموزشی کشور توانسته نقش تاثیرگذاری را در ارتقای فرهنگ و دانش در سطح ملی ایفا کند.
پتانسیل بالای مدیران و کارکنان یک مجموعه راهی برای رسیدن به اهداف والای فرهنگی و اجتماعی/نقش مهم دانشگاه در ارتقای فرهنگ و دانش ملی+تصاویر
به گزارش شستون؛ مراسم تودیع و معارفه معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان با حضور احمد رضا طاهری رئیس واحد، حجت السلام و المسلمين مهدی عودی مسئول دفتر فرهنگی و جمعی از کارکنان این مجموعه در سالن کنفرانس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرستان سراوان برگزار شد.

در آغاز اين مراسم احمد رضا طاهری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان ضمن تشكر از خدمات علی رضا دهواری معاون سابق اداری و مالی این واحد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان  بزرگ‌ترین مجموعه‌های آموزشی کشور توانسته نقش تاثیرگذاری را در ارتقای فرهنگ و دانش در سطح ملی ایفا کند.
 
وی ادامه داد:  با ایجاد امکانات آموزشی، پژوهشی و رفاهی مناسب در بسیاری از رشته های علمی طرح ها واختراعات کاربردی را به ثبت رسانده ایم.

طاهری افزود: واحد سراوان مجموعه ای جوان و با پتانسیل بالایی از کارکنان و مدیران است و بر همین اساس برای تحقق اهداف دانشگاه آزاد اسلامی باید تمام این مجموعه در یک راستا و هماهنگ عمل کند تا بتوان به اهداف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی رسید.
 
در پایان این مراسم علی رضا دهواری تودیع و طی حکمی عبدالغفور محمد زاده به عنوان معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان منصوب شد.
 
انتهای پیام / م.ش 
 
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 9684
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *