800
۰
در جمع اساتید و طلاب مطرح شد؛

آموزش و ترویج آموزه های دینی بزرگترین رسالت علما/جدایی علم از دین تفرقه خطرناک و برنامه ریزی شده غرب است+تصاویر

امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان گفت: جدایی دین از علم تفرقه خطرناک و برنامه ریزی شده غرب است که بدین وسیله قصد ايحاد دشمنی بین مسلمانان را دارند.
آموزش و ترویج آموزه های دینی بزرگترین رسالت علما/جدایی علم از دین تفرقه خطرناک و برنامه ریزی شده غرب است+تصاویر
به گزارش شستون؛ جلسه ای با حضور مولوی عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت، احمد رضا طاهری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان و جمعی از اساتید و طلاب در حوزه علمیه زنگیان شهرستان سراوان برگزار شد.
 
در این جلسه مولوی عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان با بیان اینکه حوزه و دانشگاه یکی از افتخارات مهم امام راحل و انقلاب است و ضربه محکمی به اهداف استکبار وارد کرده، گفت: علم و دانش وظیفه مهمی است که خداوند متعال بعد از ایمان به آن اهمیت داده و یکی از واجبات محسوب می شود.
 
وی ادامه داد: علم صفتی است که خداوند از صفات خود به انسان ها بخشیده و در مقابل آن جهل می باشد که توسط خدا نکوهش شده است.
 
امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان با بیان اینکه علم در اولویت همه کارها قرار دارد و از عمل مهم تر است، یادآور شد: جدایی دین از علم تفرقه خطرناک و برنامه ریزی شده غرب است که بدین وسیله قصد ايحاد تفرقه بین مسلمانان را دارند.
 
وی توضیح داد: اسلام بنیاد علمی دارد و اروپا با رویکرد های نادرست خود مبنی بر تفرقه افکنی سخت در جهل و غرق در نادانی است.
 
احمد رضا طاهری در این جلسه با بیان اینکه وحدت بین حوزه و دانشگاه از مهم ترین پیامد های نظام جمهوری اسلامی و انقلاب است، گفت: علما در طول تاریخ در تعلیم و تربیت جامعه نقش بزرگی ایفا کرده اند.
وی ترویج و آموزش آموخته های دینی را از شاخص ترین رسالت های علما دانست و یادآور شد: دانشگاه در کنار علما و روحانیون رسالت آموزش علم زندگی را دارد.
 
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان در ادامه اذعان کرد: در دنیا کسانی که اسلام را رها کرده اند با شکست مواجه شده و جدایی دین از سیاست خارج از شریعت اسلامی می باشد.
 
وی در پایان تصریح کرد: وظیفه حوزه و دانشگاه در این است که ارتباط خود را با همدیگر در جهت توسعه آموزه های دینی و قرآنی بیشتر کنند.

انتهای پیام/م.ش
 
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۳
کد مطلب: 9685
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *