مسئول نهضت سواد آموزی مهرستان:

لزوم ترغیب آموزش دهندگان و سواد آموزان به مطالعه/کاهش نرخ بیسوادی در‌مهرستان مستلزم همکاری تمامی دستگاه های اجرایی است+ تصاویر

شستون , 8 دی 1396 ساعت 8:48

مسئول‌نهضت سواد آموزی شهرستان مهرستان گفت: برای حل این معضل و کاهش نرخ بیسوادی در شهرستان مهرستان همه دستگاه‌های اجرایی باید وارد صحنه شوند.


به گزارش شستون؛ عصر روز گذشته پنجشنبه هفتم دی ماه سال جاری به مناسبت گرامیداشت هفته نهضت سواد آموزی ، آموزش دهندگان و سواد آموزان از کتابخانه عمومی عترت النبی(ص) شهرستان مهرستان بازدید کردند.
مسئول نهضت سواد آموزی شهرستان مهرستان در حاشیه این بازدید اظهار کرد: یکی از اولویت های مهم ، ترغیب آموزش دهندگان و سواد آموزان  به مطالعه، و لزوم مشارکت و همکاری با کتابخانه های عمومی است، که امیدواریم در این راستا، گام‌های موثری جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و استفاده از کتاب در کنار دنیای مجازی برداشته شود.
وی افزود: بسياري از محصلان با مراجعه به نهضت سوادآموزي و ارائه کدملي از آخرين وضعيت تحصيلي خود آگاه مي شوند و علاوه بر شوراها، دهياري ها و معتمدان نيز در معرفي افراد بي سواد به ما نقش مثمرثمري دارند.
ذبیح الله جمالزهی با تاکید بر اهمیت موضوع سواد آموزی در جامعه بیان کرد: برای حل این معضل و کاهش نرخ بیسوادی در شهرستان مهرستان همه دستگاه‌های اجرایی باید وارد صحنه شوند.
گفتنی است : غبار روبی و عطرافشانی مزار شهداء و دیدار با خانواده شهید شه بخش کردزابلی از دیگر برنامه ها به مناسبت گرامیداشت هفته نهضت سواد آموزی در شهرستان مهرستان بود.

انتهای پیام/الف.د


کد مطلب: 9816

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/gallery/9816/1/لزوم-ترغیب-آموزش-دهندگان-سواد-آموزان-مطالعه-کاهش-نرخ-بیسوادی-در-مهرستان-مستلزم-همکاری-تمامی-دستگاه-های-اجرایی-تصاویر

شستون
  https://shastoon.ir