800
۰
مسئول نهضت سواد آموزی مهرستان:

لزوم ترغیب آموزش دهندگان و سواد آموزان به مطالعه/کاهش نرخ بیسوادی در‌مهرستان مستلزم همکاری تمامی دستگاه های اجرایی است+ تصاویر

مسئول‌نهضت سواد آموزی شهرستان مهرستان گفت: برای حل این معضل و کاهش نرخ بیسوادی در شهرستان مهرستان همه دستگاه‌های اجرایی باید وارد صحنه شوند.
لزوم ترغیب آموزش دهندگان و سواد آموزان به مطالعه/کاهش نرخ بیسوادی در‌مهرستان مستلزم همکاری تمامی دستگاه های اجرایی است+ تصاویر
به گزارش شستون؛ عصر روز گذشته پنجشنبه هفتم دی ماه سال جاری به مناسبت گرامیداشت هفته نهضت سواد آموزی ، آموزش دهندگان و سواد آموزان از کتابخانه عمومی عترت النبی(ص) شهرستان مهرستان بازدید کردند.
مسئول نهضت سواد آموزی شهرستان مهرستان در حاشیه این بازدید اظهار کرد: یکی از اولویت های مهم ، ترغیب آموزش دهندگان و سواد آموزان  به مطالعه، و لزوم مشارکت و همکاری با کتابخانه های عمومی است، که امیدواریم در این راستا، گام‌های موثری جهت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و استفاده از کتاب در کنار دنیای مجازی برداشته شود.
وی افزود: بسياري از محصلان با مراجعه به نهضت سوادآموزي و ارائه کدملي از آخرين وضعيت تحصيلي خود آگاه مي شوند و علاوه بر شوراها، دهياري ها و معتمدان نيز در معرفي افراد بي سواد به ما نقش مثمرثمري دارند.
ذبیح الله جمالزهی با تاکید بر اهمیت موضوع سواد آموزی در جامعه بیان کرد: برای حل این معضل و کاهش نرخ بیسوادی در شهرستان مهرستان همه دستگاه‌های اجرایی باید وارد صحنه شوند.
گفتنی است : غبار روبی و عطرافشانی مزار شهداء و دیدار با خانواده شهید شه بخش کردزابلی از دیگر برنامه ها به مناسبت گرامیداشت هفته نهضت سواد آموزی در شهرستان مهرستان بود.

انتهای پیام/الف.د
جمعه ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۸
کد مطلب: 9816
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *