در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی مهرستان مطرح شد؛

برهم خوردن فعل و انفعالات سیاسی با بصیرت مردم در 9 دی/ دست پنهان الهی نقاب ها را کنار زد+ تصویر

شستون , 9 دی 1396 ساعت 12:55

معاون بسیج محلات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مردم ایران در حماسه نهم دی نشان دادند که با بصیرت خود تمام فعل و انفعالات سیاسی را زیر ذره بین دارند و با هیچ فرد و گروهی حتی ممکن است گذشته درخشانی هم داشته باشد، تعارف ندارند.


به گزارش شستون؛ صبح امروز همزمان با سالروز گرامیداشت حماسه  9دی با حضور معاون فرماندار، بخشدار مرکزی ، فرماندهان نظامی و انتظامی ، اعضای شورای اداری، فرهنگیان، ائمه جمعه و جماعات اهل تشیع و تسنن، دانش آموزان، معتمدین، بانوان ، بسیجیان و اقشار مختلف مردمی در محل سالن ورزشی دبیرستان نام آوران شهرستان مهرستان برگزار شد،بار دیگر با آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی بیعت کردند.
معاون بسیج مساجد و محلات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم اظهار داشت : حماسه 9 دی ظرفیت حقیقی و هویت نظام جمهوری اسلامی است و این حماسه عظیم با بصیرت، خود آگاهی و موقعیت شناسی مردم نسبت به نظام ایجاد شد.
وی افزود : مردم ایران در حماسه نهم دی نشان دادند که با بصیرت خود تمام فعل و انفعالات سیاسی را زیر ذره بین دارند و با هیچ فرد و گروهی حتی ممکن است گذشته درخشانی هم داشته باشد، تعارف ندارند.
سرهنگ موسی اصغری بیان داشت : : حماسه 9 دی دست پنهان الهی بود که نقابها را کنار زد و واقعیتها آشکار شد.
امام جمعه اهل سنت مهرستان هم در این مراسم گفت : حادثه 9 دی، نظام اسلامی را قوت بخشید و انقلاب را بیمه کرد.
مولوی عبدالخالق حسین زهی خاطرنشان کرد : مخالفین نظام اسلامی مطمئن باشند که ملت ایران تا آخرین قطره خون خود در مقابل توطئه ها و دسیسه ها ایستادگی می کنند و مطابق شریعت اسلام و فرمایشات رهبر حرکت کرده و مشت محکمی در دهان دشمن می زنند.


انتهای پیام/خ


کد مطلب: 9840

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/gallery/9840/1/برهم-خوردن-فعل-انفعالات-سیاسی-بصیرت-مردم-9-دی-دست-پنهان-الهی-نقاب-کنار-زد-تصویر

شستون
  https://shastoon.ir