800
۰

عکس نوشته/داعش و تلگرام هر دو برای امنیت ملی تهدیدند

عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: قطع به یقین تلگرام در تعارض با امنیت ملی ما است و هر چیز در کشور ما با امنیت ملی در تعارض باشد از داعش گرفته تا تلگرام، مانند یکدیگر هستند و اگر مدیریت شونده است در خدمتش هستیم و اگر اینگونه نیست باید با آن بجنگیم.
عکس نوشته/داعش و تلگرام هر دو برای امنیت ملی تهدیدند
به گزارش شستون،  رسول جلیلی عضو شورای عالی فضای مجازی کشور در گفتگو با خبرنگار دانا با اشاره به نقش تلگرام در سازماندهی اغتشاشات اخیر گفت: شکی نیست که هیچ چیزی نباید با امنیت ملی ما در تعارض قرار بگیرد؛  یعنی هر خدمتی و هر سرویسی به خصوص سرویس خارجی که در تعارض با امنیت ملی ما باشد حتما باید مدیریت شود و یا مدیریت شونده باشد؛ هم اکنون تلگرام  یک رسانه ای شده است که با امنیت ملی ما در تعارض است. 
عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف گفت: تلگرام عملاً فرماندهی رسانه ای را  در دست گرفته است و این خیلی خفت بار است که مدیر یک پیام رسان، برای کشور خط و نشان بکشد و به طور مستقیم یا غیر مستقیم نعیین کند که چه چیزی به صلاح مملکت است.
وی ادامه داد: قطع به یقین تلگرام در تعارض با امنیت ملی ما است  و هر چیز در کشور ما با امنیت ملی در تعارض باشد از داعش گرفته تا تلگرام، مانند یکدیگر هستند و اگر مدیریت شونده است در خدمتش هستیم و اگر اینگونه نیست باید با آن بجنگیم.
 
در این زمینه پایگاه خبری شستون عکس نوشته هایی تهیه و منشتر کرده است.
انتهای پیام/م.ش
 
سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 9884
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *