800
۰

عکس نوشته/اغتشاش گران مفسدین فی الارض هستند

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق اغتشاش گران را مفسدین فی الارض دانست و گفت: وقتی زمینه برای فتنه فراهم شود گروه های معاند اقدام به تحریک مردم ساده لوح می کنند و می خواهند افراد را جهت رسیدن به اهداف شوم خود فریب بدهند.
عکس نوشته/اغتشاش گران مفسدین فی الارض هستند
به گزارش شستون، مولوی مجیب الرحمان رئیسی امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق با بیان اینکه دین اسلام اهمیت فتنه را مقدم بر جنگ سخت افزاری دانسته و قدرت تخریب فتنه قطع به یقین از توپ و تانک بیشتر است، افزود: دشمنان اسلام در جبهه های متعدد در برابر مردم مومن و هوشیار شکست خورده اند و آمریکا و استکبار فتنه جدیدی را در کشور طراحی کرده اند که بتوانند ضربه ای به نظام بزنند.

مولوی رئیسی اغتشاش گران را مفسدین فی الارض دانست و یادآور شد: وقتی زمینه برای فتنه فراهم شود گروه های معاند اقدام به تحریک مردم ساده لوح می کنند و می خواهند افراد را جهت رسیدن به اهداف شوم خود فریب بدهند.

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق در پایان گفت: ایران اسلامی متکی به دین اسلام و قرآن است و فتنه گران افراد ضعیفی هستند، که هرگز نمی توانند اسلام را از بین ببرند و امید است که موجبات رسوایی دشمنان با این اغتنشاشات فراهم شود.
در این زمینه پایگاه خبری شستون عکس نوشته هایی تهیه و منتشر کرده است.
 
انتهای پیام/م.ش
 
چهارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب: 9907
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *