800
۰

عکس نوشته/عدم فرهنگ سازی برای استفاده از فضاهای مجازی منجر به بحران مجازی شد

آسیب شناس و کارشناس اجتماعی گفت: برقراری ارتباط ارزان و آسان، دسترسی به همه اطلاعات، آشنایی با فضاهای علمی و آموزشی از مزایای این شبکه است اما از آنجا که آموزش و فرهنگ سازی به عمل نیامده عوارض شدیدی از طریق تلگرام به جامعه وارد شده است.
عکس نوشته/عدم فرهنگ سازی برای استفاده از فضاهای مجازی منجر به بحران مجازی شد
به گزارش شستون؛ مجید ابهری، آسیب شناس و کارشناس اجتماعی در گفتگو با خبرنگار دانا افزود: یکی از این فرایند ها فضای مجازی و در بستر این فضا شبکه اجتماعی تلگرام است؛ از آنجا که این سامانه ها بدون فرهنگ و آموزش وارد کشور شده است تبعات جبران ناپذیری بر رویکرد فرهنگی مردم کشور گذاشته است.

آسیب شناس و کارشناس اجتماعی با بیان اینکه بیش از 40 میلیون ایرانی زیر 30 سال عضو این شبکه اجتماعی هستند عنوان کرد: در سال گذشته ایرانی ها مقام اول را در جهان در خصوص استفاده و ارسال پیام از طریق تلگرام به خود اختصاص داده اند که بالغ بر 1.1 میلیارد پیام از طریق این سامانه جا به جا شده است.

ابهری در ادامه یاد آور شد: برقراری ارتباط ارزان و آسان، دسترسی به همه اطلاعات، آشنایی با فضاهای علمی و آموزشی از مزایای این شبکه است اما از آنجا که آموزش و فرهنگ سازی به عمل نیامده عوارض شدیدی از طریق تلگرام به جامعه وارد شده است.

در این زمینه پایگاه خبری شستون عکس نوشته هایی تهیه و منتشر کرده است.

انتهای پیام/م.ش
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب: 9934
مرجع : َُشستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *