800
۰
همزمان با سراسر استان رخ داد؛

پاسخ کوبنده مردم شیعه و سنی دارالعلم به آشوبگران+تصاویر

مردم شیعه و سنی شهرستان سراوان همزمان با سراسر مردم سیستان و بلوچستان با حضور حماسی در راهپیمایی به اغتشاشات و آشوبگران پاسخ کوبنده دادند.
پاسخ کوبنده مردم شیعه و سنی دارالعلم به آشوبگران+تصاویر
به گزارش شستون؛ مردم شیعه و سنی شهرستان مرزی سراوان که با جانفشانی از مرز دفاع می کنند، این بار هم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی که امروز صبح همزمان با سراسر استان، در دیار نخل و نگاره برگزار شد به فتنه گران و آشوب گران پاسخ قاطع و کوبنده دادند.
غیور مردان مرزدار از ساعات اولیه صبح خود را به‌میدان کارگر مقابل شهرداری سراوان رساندند و ضمن اعلام برائت از گروه های ضد انقلابی، بار دیگر با ولی امر مسلمین جهان، مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله سید علی خامنه ای، بیعت مجدد کردند و بار دیگر با اعلام وفاداری به انقلاب ‌ و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به دشمنان فهماندند که نقشه های شوم آنان در دار العلم ایران و دیگر نقاط کشور اثر ندارند.

زن و مرد، پیر و جوان، خرد و کلان آمدند تا دشمنان قسم خورده ایران اسلامی که چشم وحدت، امنیت و آرامش حاکم در جامعه کشور را ندارند، بگویند که تا آخرین نفس پیرو رهبر معظم انقلاب خواهند ماند و قدمی به بیراهه نخواهند گذاشت تا بر پیکره کشور عزیزمان که شهدای فراوانی را نثار کرده ایم، ضربه ای وارد شود.

آری موج خروشان دیار نخل و نگاره در امروز و پیروی از ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر دشمنان اسلام و ایران را مأیوس کرد.
 
گفتنی است راهپیمایی باشکوه زادگاه خورشید ایران از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز دوشنبه ۱۸ دی ماه آغاز شد و تا مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) ( میدان شهدای گمنام) شهرستان ادامه دارد.

در ادامه این تجمع حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه اگر تمام فتنه گران عالم و قدرت های شیطانی جمع شوند و در یک خط قرار بگیرند، باز هم در مقابل دنیای اسلام به زانو در خواهند آمد، گفت: هیچ فتنه و آشوب گری نمی تواند در مقابل حرکت اللهی مردم بایستد.

وی با بیان اینکه در دنیایی که استکبار جولان می دهد و تمام  امورات دنیا را در دست گرفته است اراده خدا بر این بوده که امامی پیامبر گونه در ایران انقلاب کند و در مقابل خون خواران و طاغوت ایستادگی کند، افزود: اگر امپراتوری های غرب و شرق و آمریکای جنایت کار در مقابل مردم قرار بگیرند، شکست خواهد خورد.

امام جمعه شهرستان سراوان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به عنوان پرچم دار راه پیامبر (ص) با تمام قدرت در برابر عالم با گفتمان خود باید ترویج پیدا کند، یاد آوری کرد: انقلاب اسلامی ایجاد شد که یکه تازی های آمریکا را در منطقه از بین ببرد و با وحدت و برادری اسرائیل را تضعیف کند.

وی با بیان اینکه مردم ایران توطئه استکبار را زیر پا گذاشته و در جنگ هشت ساله پیروز مندانه پرچم ایران را به اهتزاز در آوردند، توضیح داد: ما در واقعه خلق بلوچستان و مسائل مذهبی که دشمنان بوجود آورند، ایستادیم.

حجت الاسلام و المسلمین بامری با اشاره به فتنه 88 تصریح کرد: امروزه شاهد این هستیم که دشمنان با اغتشاشات و آشوب گری فتنه تازه ای را رقم زدند و مردم با حضور خود در صحنه تو دهنی محکمی به یاوه گویان زدند و فتنه را خاموش کردند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با تمام اقتدار قطع به یقین راه حق خود را ادامه خواهد داد و با تمام وجود آرمان ها و ارزش های ایران اسلامی را حفظ خواهد کرد.

امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه دنیای اسلام از زیر پرچم ظلم بیرون خواهد آمد، اذعان داشت: با توجه به خساراتی که دشمنان بر ما تحمیل کرده ما در زمینه های مختلف نظامی، فرهنگی و درمانی پیشتاز هستیم.

وی در پایان گفت: شبکه های اجتماعی و ماهواره ای قصد از بین بردن وحدت و برادری بین شیعه و سنی را دارند و ما باید با دشمن شناسی، با استعانت از فرمایشات مقام معظم رهبری و با حضور در صحنه در مقابل استکبار و ظالمان عالم ایستادگی کنیم.

انتهای پیام/م.ش
 
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 9956
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *