800
۰
صبح امروز انجام شد؛

انزجار دل دادگان ولایت مدار سیب و سورانی نسبت به آشوبگران کشور+تصاویر

همزمان با سراسر استان سیستان و بلوچستان راهپیمایی بصیرت بر محکومیت اغتشاشات اخیر در کشور در شهرستان سیب و سوران برگزار شد.
انزجار دل دادگان ولایت مدار سیب و سورانی نسبت به آشوبگران کشور+تصاویر
به گزارش شستون، حضور گرم و پرشکوه مردم ولایت مدار سیب و سورانی سردی هوا را شرمنده خود ساخته بود، همه ی مردم با حضور در صحنه و اعلام انزجار و برائت نسبت به دشمنان ایران اسلامی اعلام کردند که تا آخرین نفس کنار رهبر خواهند بود.

شهروندان سیب و سورانی بار دیگر به دشمنان ایران نشان دادند که مشکلات معیشتی و اقتصادی هیچ تاثیری بر عزم ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت نخواهد گذاشت.

بعد از چند روز نا آرامی در برخی شهرهای کشور، طی روزهای اخیر خیابان های اکثر شهرهای کشور شاهد حضور مردم و اعلام برائت آنها از رفتارهای آشوبگران و اغتشاشگران بود.

غیور مردان شهرستان سیب و سوران از ساعات اولیه صبح خود را به چهار راه شهید فهمیده رساندند و ضمن اعلام برائت از گروه های ضد انقلابی، بار دیگر با ولی امر مسلمین جهان، مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله سید علی خامنه ای، بیعت مجدد کردند و بار دیگر با اعلام وفاداری به انقلاب ‌ و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به دشمنان فهماندند که نقشه های شوم آنان در ایران و دیگر نقاط کشور اثر ندارند.

زن و مرد، پیر و جوان، خرد و کلان آمدند تا دشمنان قسم خورده ایران اسلامی که چشم وحدت، امنیت و آرامش حاکم در جامعه کشور را ندارند، بگویند که تا آخرین نفس پیرو رهبر معظم انقلاب خواهند ماند و قدمی به بیراهه نخواهند گذاشت تا بر پیکره کشور عزیزمان که شهدای فراوانی را نثار کرده ایم، ضربه ای وارد شود.
 
انتهای پیام/م.ش
 
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 9958
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *