800
۰
دبیر کل کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان:

هدف از برگزاری کنگره های شهدا حفظ و بقای انقلاب اسلامی است/ باید صفوف خود در برابر مستکبران را منسجم تر کنیم

دبیر کل کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان گفت: برای حفظ انقلاب اسلامی بیش از دو هزار و ۵۰۰ شهید در سیستان و بلوچستان جان خود را فدای آرمان های نظام کردند.
هدف از برگزاری کنگره های شهدا حفظ و بقای انقلاب اسلامی است/ باید صفوف خود در برابر مستکبران را منسجم تر کنیم
به گزارش شستون؛ سردار حسین معروفی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون هدف از برگزاری کنگره های شهدا را حفظ و بقای انقلاب اسلامی که شهدا همه هستی خود را تقدیم آن کرده، برشمرد و افزود: خروجی این گونه محافل باید بقای انقلاب، ایستادگی و مقاومت ملت ایران در مسیر انقلاب اسلامی باشد.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: بررسی های انجام شده نشان می دهد که بیش از ۹۰ درصد وصیت شهدا توصیه به اطاعت بی چون و چرا از امام امت (ره) و ولایت فقیه بود.
وی در ادامه گفت: تمامی شهدا با زیبا اندیشی این جمله حضرت امام خمینی(ره) که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیب نرسد رابه خوبی بازگو کرده اند.
سردار معروفی با اشاره به اینکه تمام مسئولان و ملت ایران مدیون خون شهدا هستند، اضافه کرد: برای حفظ انقلاب اسلامی بیش از دو هزار و ۵۰۰ شهید در سیستان و بلوچستان جان خود را فدای آرمان های نظام کردند.
دبیر کل کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سه مولفه ایمان به ذات اقدس پرودگار و پیروی از ائمه معصوم(ع) ، وحدت رهبری ومدیریت صحیح انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام (ره) و امام خامنه ای( مدظله العالی) سبب پیروزی ایران اسلامی در همه میادین شده است.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مستکبران جهانی با یکدیگر متحد شده اند تا در میان ملت ایران اسلامی اختلاف و شکاف ایجاد کنند بنابراین در مقابل آنان باید صفوف خود را منسجم تر کنیم.
سردار معروفی اظهار کرد: وقتی دشمنان در ایران اسلامی رخنه کنند به اصول گرا، اصلاح طلب، فقیر و غنی و شیعه و سنی رحم نخواهند کرد.
وی ادامه داد: برای خنثی سازی توطئه دشمنان باید گوش به فرمان مقام عظمای ولایت و امام مسلمین بود.
 دبیر کل کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان افزود: دشمنان ایران اسلامی با به راه انداختن جنگ نرم به دنبال ایجاد انشقاق و اختلاف در میان مردم هستند.
وی در پایان امام شناسی، دشمن شناسی ، استحکام درونی و تقویت هویت ملی را لازمه پیروزی در مقابل استکبار جهانی ذکر کرد.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۵
کد مطلب: 10285
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *