800
۰
امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان:

استقلال، آزادی مهم ترین دستاوردهای انقلاب است/ خودکفا شدن ایران اسلامی در بسیاری از حوزه های علمی

امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان گفت: ایران پس از انقلاب اسلامی دستاوردهای مهمی را به دست آورد که موجب خودکفا شدن کشور در بسیاری از حوزه ها شد که باید مسیولین و دولتمردان برای حفاظت و حراست از ارزش های انقلاب تلاش کنند.
استقلال، آزادی مهم ترین دستاوردهای انقلاب است/ خودکفا شدن ایران اسلامی در بسیاری از حوزه های علمی
مولوی سید عبد الصمد ساداتی در گفت و گو با شستون اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران که در واقع انفجار نور است، جهان غرب و استکبار را به لرزه در آورد و موجب بیداری نه تنها مسلمانان بلکه ملت های زیر ستم و کشورهای جهان سوم شد.
وی افزود: پس از انقلاب دستاوردهای مهمی حاصل شد که استقلال و آزادی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.
امام جمعه شهرستان سراوان ادامه داد: حمایت گسترده مردم و همراهی با نظام نوعی اقتدار مردمی و اسلامی شکل گرفت که دشمنانی که از سوی رهبری آمریکا و‌ رژیم وابسته به غرب و هم سویان با ضد انقلاب بودند، به  دلیل به خطر افتادن منافع خود به مخالفت پرداختد.
مولوی ساداتی مهم ترین حربه های دشمنان انقلاب را ایجاد اختلاف های قومی و مذهبی دانست که مهم ترین نمونه آن حمایت گسترده از جنگ همه جانبه علیه انقلاب اسلامی ایران بود که با تجهیز کامل دشمن، انقلاب را در اوج فشار های سیاسی و فشار اقتصادی قرار دادند.
وی با اشاره به کودتا های انجام شده از سوی دشمن، رهنمود های رهبر قاطع نظام را که از اقتدار کامل و اطمینان خاطر برای دفاع همه اقشار مردم بسیج شده بودند، استقلال و ازادی را برای مردم به ارمغان آورد و این شاخص از تأکیدات قانون اساسی جمهوری اسلامی می باشد که تصویب شده است.
امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان اقتدار کشور را حاصل استقلال کشور دانست و گفت: در گذشتن در بسیاری از حوزه ها وابسته به بیگانگان بوده ایم اما پس از انقلاب دستاوردهای مهمی حاصل شد.
مولوی ساداتی دست یابی به  توان دفاعی و سلاح های موشکی را از دستاوردهای مهم پس از انقلاب بیان کرد و ادامه داد: امروز ایران اسلامی در بسیاری از زمینه ها علمی مانند پزشکی خود کفا شده است و رغبت دانشمندان در حوزه های مختلف علمی دستاوردهای مهمی را به ارمغان آورد که ما وظیفه داریم از استقلال خود مقابل بیگانگان در امور داخلی و سیاسیت خارجی حراست و حفاظت کنیم.
وی خاطر نشان کرد: استکبار ستیزی موضوع بسیار مهمی است که ملت های جهان با بصیرت و آگاهی به طرف آزادی حرکت کردند که از دستاوردهای انقلاب است.
امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان تصریح کرد: دولتمردان و مسئولین وظیفه دارند برای بقا و تداوم انقلاب و تحقق بخشیدن سخنان معمار کبیر انقلاب و‌دستاورد های آن و همچنین رهنمود های مقام معظم رهبری که در همه شرایط به ویژه شرایط بحرانی تضمین کننده نجات از مشکلات است، تلاش کنند.


انتهای پیام/الف.د
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۵۳
کد مطلب: 10317
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *