800
۰

چراغپور: پرسپولیسی ها با آرامش فکری بازی می کنند/ نبود مسلمان نظم تیمی پرسپولیس را بهم نریخته است

کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیسی ها به علت اختلاف امتیاز زیاد با رقبای خود با آرامش فکری بازی می کنند.
چراغپور: پرسپولیسی ها با آرامش فکری بازی می کنند/ نبود مسلمان نظم تیمی پرسپولیس را بهم نریخته است
یه گزارش شستون؛ جلال چراغپور در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برد پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: تیم پرسپولیس اختلاف امتیاز زیادی با رقبای خود دارد، براین اساس بازیکنان این تیم فشار روحی و روانی ندارند و با آرامش فکری بازی می کنند. البته تیم صنعت نفت آبادان بی برنامه بازی کرد و خیلی راحت دفاع این تیم با پاس پرسپولیسی ها باز می شد و مهاجمان پرسپولیس با دروازه بان تک به تک می شدند. 
چیدن نفرات صنعت نفت آبادان اشتباه بود 
او ادامه داد: چیدن نفرات صنعت نفت آبادان در این بازی اشتباه بود و خیلی زود لایه های دفاعی این تیم باز می شد. به هر حال صنعت نفت آبادان بد بازی کرد اما تیم پرسپولیس بازی روانی داشت و در نهایت این دیدار را پیروز شد. 
امیدوارم برانکو از لحاظ فوتبالی برابر مربیان با کلاس کم نیاورد 
چراغپور بیان کرد: پرسپولیس فصل گذشته اختلاف 12 امتیازی با ته جدول داشت اما امسال فاصله اش با انتهای جدول بیشتر شده است. براین اساس این تیم از اهداف داخلی خود خارج شده و به دنبال کسب نتایج خوب در لیگ قهرمانان آسیا است. امیدوارم برانکو امسال برابر مربیان باکلاس و سطح بالا از لحاظ فوتبالی کم نیاورد و بتواند آنها را شکست بدهد. 
عملکرد علیپور در گلزنی بهتر از طارمی است 
کارشناس فوتبال درباره عملکرد علیپور مهاجم گلزن پرسپولیس تصریح کرد: بازی علیپور نسبت به فصل گذشته بهتر شده است و او زمان بیشتری در زمین مسابقه حضور دارد. امسال  بیشتر توپ ها برای علیپور ارسال می شود اما فصل گذشته پاس ها به طارمی داده می شد و حتی علیپور توپ ها را در اختیار طارمی قرار می داد. علیپور هر 3 پاس گلی که دریافت می کند یکی از آنها را گل می زند اما طارمی از 8 پاس گل یکی را گل می کرد. 
کار تیمی پرسپولیس رشد کرده است 
او درباره اینکه نبود مسلمان در بازی پرسپولیس تاثیر گذار است، اظهار کرد: کار تیمی پرسپولیس رشد کرده و همین موضوع باعث شده است که نبود یکی، دو بازیکن تاثیر گذار نباشد. نبود مسلمان نظم تیمی پرسپولیس را بهم نریخته است و این تیم بدون مهره های اصلی خود هم از سد حریفان خود عبور می کند. 
امیری نمی تواند مهندس پرسپولیس لقب بگیرد 
چراغپور درباره اینکه امیری مهندس جدید پرسپولیس شناخته می شود، بیان کرد: امیری در گوشه چپ بازی می کند و نمی تواند طراح و مهندس پرسپولیس لقب بگیرد چرا که طراح فوتبال در وسط زمین بازی می کند. امیری در پست خود در تیم ملی و پرسپولیس خوب بازی می کند و این موضوع باعث نمی شود که او را مهندس جدید پرسپولیس بدانیم. 
کارشناس فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم عملکرد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا هم ارتقا پیدا کند و در این رقابت ها هم به موفقیت دست پیدا کند.
انتهای پیام/
 
پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 10412
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *