800
۰
مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان:

اقتدار نظام در عرصه های بین المللی نشان دهنده عظمت انقلاب اسلامی/ تبیین جایگاه کشور در خاورمیانه رسالت مهم پرچمداران عرصه تعلیم و تربیت است

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان گفت: رسالت اساتید به عنوان پرچمدار عرصه تعلیم و تربیت بسیار مهم است و تبیین جایگاه کشور در خاورمیانه و جهان به عنوان کشوری تاثیر گذار می تواند بخشی از این رسالت مهم تلقی شود.
اقتدار نظام در عرصه های بین المللی نشان دهنده عظمت انقلاب اسلامی/ تبیین جایگاه کشور در خاورمیانه رسالت مهم پرچمداران عرصه تعلیم و تربیت است
ناصر نصرتزهی در گفت و گو با شستون اظهار کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل از الطاف خداوندی است که شامل حال مردم شده و اقتدار نظام در تمامی عرصه های بین المللی نشان دهنده این عظمت می باشد.

وی ادامه داد: طبیعی است که با روند رو به رشد کشور در همه عرصه ها، دشمنان و استکبار جهانی با واکنش های مختلف سعی در تضعیف جایگاه ایران اسلامی را داشته باشند.

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراوان توضیح داد: رسالت اساتید به عنوان پرچمدار عرصه تعلیم و تربیت بسیار مهم است و تبیین جایگاه کشور در خاورمیانه و جهان به عنوان کشوری تاثیر گذار می تواند بخشی از این رسالت مهم تلقی شود.

وی یادآوری کرد: همه ما باید به طو ر کامل نسبت به دسیسه توطئه گران در عرصه های داخلی و خارجی اجازه تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به هیچ کسی ندهیم.

نصرتزهی با بیان اینکه حمایت از مسئولین نظام، بدخواهان را نا امید و مایوس می کند، اذعان داشت: خواسته ما از مسئولین و مردم این است که با حضور حداکثری خود در راهپیمایی 22 بهمن در مقابل دسیسه خون خواران عالم ایستادگی کنند.

وی در پایان بیان داشت: در روز 22 بهمن اساتید و دانشگاهیان سراوان با حضور حداکثری خود نشان خواهند داد که با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در هر حالی پشتیبان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.
 
انتهای پیام/م.ش
 
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب: 10435
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *