800
۰
رئیس صنعت، معدن و تجارت سراوان:

به نمایش گذاشتن انسجام و همبستگی مردم سراوان در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ مشت محکم مردم مرزدار به یاوه گویان

رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان گفت: مردم مرزدار شهرستان سراوان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری انسجام و همبستگی خود را به نمایش گذاشتند.
به نمایش گذاشتن انسجام و همبستگی مردم سراوان در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ مشت محکم مردم مرزدار به یاوه گویان
مهرداد طاهری در گفت و گو با شستون اظهار کرد: در راهپیمایی امسال شاهد حضور چشمگیر جامعه بزرگ اصناف از جمله بازاریان، تولید کنندگان، کسبه و دیگر افراد مرتبط هستیم.
وی افزود: بار دیگر مردم مرزدار سراوان با حضور چشمگیر خود از مستکبرین اعلام انزجار و وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اثبات رساندند.
رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان ادامه داد: باتوجه به اینکه مقام معظم رهبری در روزهای اخیر فرموده اند که راهپیمایی ۲۲ بهمن سال جاری متفاوت تر از سال های گذشته است، مردم این دیار سنگ تمام گذاشتند تا بار دیگر یأس را در چشمان دشمنان کور دل ایران اسلامی مشاهده کنیم.
طاهری تصریح کرد: مردم شیعه و سنی شهرستان سراوان امروز با آرمان های امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلا و شهدا بیعت و تجدید میثاق کردند.
وی اضافه کرد: مردم سراوان با حضور چشمگیر خود در این راهپیمایی انسجام و همبستگی خود را به نمایش گذاشتن تا به سمع و نظر ابر قدرت های جهان برسد که مردمان ایران زمین همواره و در تمامی شرایط پشتیبان ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهد بود.
رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان گفت: حضور مردم در این روز تاریخی مشتی محکم بر دهان یاوه گویان و افرادی است که همواره با طراحی نقشه های شوم قصد ضربه زدن به ایران اسلامی را دارند.
 
انتهای پیام/الف.د
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۹
کد مطلب: 10455
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *