سوریه به اسرائیل نشان داد دوران بزن و دررو تمام شده است/ ادعای صهیونیستها در هدف قرار دادن پایگاه ایران کذب دروغ محض است

شستون , 22 بهمن 1396 ساعت 11:21

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به هدف قرار دادن جنگنده اسرائیلی گفت: ارتش سوریه به صهیونیست‌ها نشان داد دوران بزن و دررو تمام شده است.


به گزارش شستون؛ امیر دریابان علی شمخانی دبیر شورایعالی امنیت ملی در حاشیه حضور در راهپیمایی 22 بهمن، با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال فارس درخصوص حوادث اخیر منطقه و هدف قرار گرفتن هواپیمای اف16 اسرائیل توسط ارتش سوریه و نیز ادعای صهیونیستها مبنی بر اسقاط پهپاد ایرانی در سرزمین‌های اشغالی اظهار داشت: این یک حرف غیر منطقی است چون برای زدن یک پهپاد، جنگنده اف16 بلند نمی‌کنند.
شمخانی افزود: در این وقایع اخیر و هدف قرار دادن جنگنده اسرائیلی، یک نکته مهم وجود دارد و آن اینکه ارتش سوریه به صهیونیستها نشان داد دوران بزن و درو تمام شده است.
وی همچنین ادعای صهیونیستها در هدف قرار دادن پایگاه ایران و سوری در خاک سوریه را دروغ خواند و گفت ما در سوریه حضور مستشاری داریم.

منبع: دانا


کد مطلب: 10465

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/10465/سوریه-اسرائیل-نشان-دوران-بزن-دررو-تمام-شده-ادعای-صهیونیستها-هدف-قرار-دادن-پایگاه-ایران-کذب-دروغ-محض

شستون
  https://shastoon.ir