800
۰
شهروند گشتی:

خوشحالی شهروندان گشتی از خدمات سپاه پاسداران/درمان رایگان مردم مستضعف در بیمارستان صحرایی

یک شهروند گشتی گفت:با برپایی بیمارستان صحرایی در این منطقه، خدمات درمان به صورت رایگان از سوی سپاه پاسداران به مردم منطقه ارائه می شود که از این اقدام سپاه بسیار خرسند هستیم.
خوشحالی شهروندان گشتی از خدمات سپاه پاسداران/درمان رایگان مردم مستضعف  در بیمارستان صحرایی
آرش حسین بر در گفت و گو با شستون از تلاش های سرهنگ پاسدار محمد پودینه  فرمانده سپاه شهرستان سراوان جهت پیگیری های انجام شده در خصوص برپایی بیمارستان صحرایی قدر دانی کرد.
وی افزود: بسیاری از شهروندان شهر گشت از وضعیت مالی مناسب برخوردار نسیتند که این امر مراجعه به پزشک جهت درمان را با مشکل مواجعه کرد اما با همت سپاه پاسداران انقلاب این بیمارستان در این شهر برپا شد تا مردم به صورت کاملا رایگان درمان شود.
این شهروند گشتی از راه اندازی بیمارستان صحرایی در این منطقه ابراز خرسندی کرد و گفت: تمام خدمات در این‌بیمارستان به صورت رایگان به مردم این منطقه ارائه می شود.
حسین بر با بیان اینکه شهر گشت مورد بی توجهی مسئولین قرار گرفته که امید می رود دولت مردان نگاه ویژه ای به این شهر داشته باشند، ادامه داد: این شهر فاقد پزشک متخصص و داروخانه است که با توجه به بعد مصافت تا شهر سراوان و‌ یا خاش، علاوه به هزینه درمان، هزینه های دیگری را نیز متحمل می شود که امید است مسیولین تدابیر لازم را در این منطقه جهت رفع این معضل و استقرار پزشک های متخصص در این شهر اتخاذ نمایند.
وی گفت: با برپایی بیمارستان صحرایی در گشت و استقرار پزشکان متخصص، مردم می تواند در این‌مدت به راحتی سیر مراحل درمان خود را طی کنند.
این شهروند گشتی اضافه کرد: هستند کسانی که مادر سرپرست خانواده است و هیچ گونه در آمدی ندارند که به دکتر متخصص در مرکز استان مراجعه کند، اما بیمارستان صحرایی شرایطی را فراهم کرد که تمام شهروندان شهر گشت به بیمارستان جهت مداوا مراجه کنند.
حسین بر در پایان از تلاش ها و پیگیری های شوراهای دوره چهارم و همچنین شورای دوره پنجم در خصوص برپایی بیمارستان صحرایی نیز قدر دانی کرد.

انتهای پیام/الف.د
 
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 10519
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *