800
۰
فرمانده سپاه سلمان در گفت و گو با شستون:

راه اندازی 47 بیمارستان صحرایی با محوریت نیروی زمینی سپاه/ ارائه خدمات به مردم انقلابی شهر گشت مهم ترین هدف استقرار بیمارستان صحرایی است

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: ارائه خدمات درمانی به مردم نجیب و انقلابی شهر گشت از مهم ترین اهداف استقرار بیمارستان صحرایی در این منطقه است.
راه اندازی 47 بیمارستان صحرایی با محوریت نیروی زمینی سپاه/ ارائه خدمات به مردم انقلابی شهر گشت مهم ترین هدف استقرار بیمارستان صحرایی است
سردار حسین معروفی در گفت و گو با شستون ارائه خدمات درمانی به مردم نجیب و انقلابی شهر گشت را از اهداف استقرار بیمارستان صحرایی عنوان کرد و گفت: از سال گذشته قصد داشتیم که در حیات مولوی حسین پور این بیمارستان را افتتاح کنیم و امروز این بیمارستان به نام این عالم برجسته افتتاح شد.

وی ادامه: این بیمارستان با کادر متخصص، عمومی و دندان پزشک به مدت سه روز به صورت شبانه روزی خدمات درمانی و سلامت ارائه می کنند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه تمام خدمات درمانی در این بیمارستان رایگان می باشد، اذعان داشت: بیمارستان زاهدان، سراوان و چابهار معین این بیمارستان صحرایی هستند و اگر عمل جراحی را نتوان در این بیمارستان انجام داد، عمل جراحی به صورت رایگان در استان انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات به مردم جز رسالت سپاه پاسداران است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تاکیدات زیادی برای توجه به این مردم دارند و ما هم به پیروی از رهبر انقلاب اسلامی این اقدامات را در استان شروع کردیم.

سردار معروفی با اشاره به اینکه با محوریت نیروی زمینی سپاه از سال 88 تا کنون 47 بیمارستان صحرایی در منطقه راه اندازی شده است، یادآوری کرد: یک میلیون و 850 مراجعه کننده در این بیمارستان ها خدمات رایگان دریافت کرده ند.

سردار معروفی در پایان از همه پزشکانی که از شهر های دیگر بدون هیچ چشم داشتی با روحیه انقلابی برای خدمت دهی بی منت و صادقانه به این شهر آمده اند و از مسئولین و افرادی که در برپایی بیمارستان صحرایی گشت سهیم بوده اند، تشکر کرد.
 
انتهای پیام/م.ش
 
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب: 10521
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *