800
۰
پزشک جهاد گر مطرح کرد:

درمان بیماران به صورت رایگان زکات علم است/ استقبال دوچندان مردم گشت از بیمارستان صحرایی

یک پزشک جهاد گر بیمارستان صحرایی مرحوم مولوی حسین پور شهر گشت، گفت: درمان بیماران به صورت رایگان فقط برای جلب رضایت خداوند انجام می شود که در این کار خداوند متعال نیروی دوچندان به انسان می دهد‌.
درمان بیماران به صورت رایگان زکات علم است/ استقبال دوچندان مردم گشت از بیمارستان صحرایی
زینب امیری مقدم فوق تخصص قلب کودکان که به‌همراه دیگر پزشکان جهت درمان از روز گذشته در بیمارستان صحرایی مرحوم مولوی حسین پور شهر گشت حضور دارد، در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه همیشه در کارهای جهادی شرکت می کند، اظهار کرد: به عنوان پزشک جهاد گر برای درمان و کمک مردم فقیر، مسکین و مستمند که هزینه درمان ندارند، در بیمارستان های صحرایی و دیگر مکان ها حضور دارد.

وی با اشاره به اینکه در کارهای جهادی خداوند به انسان نیروی دو چندان می دهد، گفت: درمان بیماران را به صورت رایگان فقط برای جلب رضایت خداوند متعال انجام می دهد و خستگی در کار برای خداوند، معنا ندارد.
 
این پزشک جهاد گر افزود: سال گذشته نیز در بیمارستان های صحرایی قصرقند، چابهار و جالق حضور داشته است و این بار در گشت برای درمان اعلام آمادگی کرده و در فواصل زمانی دیگر نیز به اینجا جهت درمان خواهد آمد.

امیری مقدم ادامه داد: زکات علم باید پرداخت شود و درمان بیماران به صورت رایگان، نوعی زکات علم محسوب می شود.

وی استقبال مردم را بی نظیر عنوان و اضافه کرد: با توجه به اینکه در این شهر پزشک متخصص وجود ندارد، استقبال مردم بیش از حد انتظار بوده است و پیشنهاد می شود در مناطقی که فاقد پزشک متخصص هستند برای کارایی بیشتر حداقل پزشک های بیشتری اعزام شوند.
 
 
انتهای پیام/ا.د
 
 
پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب: 10528
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *