800
۰
مسئول بیمارستان صحرایی بسیج جامع پزشکی سیستان و بلوچستان:

حضور ۷۰ نفر کادر درمانی در بیمارستان صحرایی شهر گشت/ زنان و زایمان و دندان پزشکی بیشترین آمار مراجع کنندگان را دارد

مسئول بیمارستان صحرایی بسیج جامه پزشکی سیستان و بلوچستان گفت: در بیمارستان صحرایی شهر گشت بیشترین مراجعه کنندگان مربوط به بخش های دندان پزشکی و زنان و زایمان است.
حضور  ۷۰  نفر کادر درمانی در بیمارستان صحرایی شهر گشت/ زنان و زایمان و دندان پزشکی بیشترین آمار مراجع کنندگان را دارد
محمد سنچولی در گفت و‌گو با شستون اظهار کرد: بیمارستان صحرایی مرحوم مولوی حسین پور در تاریخ ۲۵، ۲۶و ۲۷ بهمن در شهر گشت دایر و به بیماران این منطقه خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کرده و می کند.
وی افزود: علت نامگذاری این بیمارستان با عنوان مولوی حسین پور، تکریم بزرگان هر منطقه است.
مسئول بیمارستان صحرایی بسیج جامع پزشکان سیستان و بلوچستان گفت: مردم شهر گشت از بیمارستان بسیار استقبال کرده اند و از ساعات اولیه صفوف طولانی جهت دریافت نوبت و درمان تشکیل شده بود.
سنچولی ادامه داد: بخش دندان پزشکی و زنان و زایمان بیشترین مراجعه کننده را تا به امروز داشته است و استقبال در بخش های عمومی، ارولوژی، کودکان نیز به نسبت خوب بوده است.
وی خاطر نشان کرد: در این بیمارستان ۱۵ دندان پزشک، دو‌ پزشک جراح، یک متخصص بیهوشی، دو متخصص زنان و زایمان، یک‌پزشک ارتوپدی، یک پزشک متخصص مغز و اعصاب حضور دارند.
مسئول بیمارستان‌صحرایی بسیج جامع پزشکی سیستان و بلوچستان در تکمیل مطلب فوق گفت: با احتساب پرستاران، مامایان، پیرا پزشکان و اتاق عمل، جمعا حدود ۷۰ نفر در این بیمارستان صحرایی مشغول به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شهر گشت هستند.

انتهای پیام/الف.د
جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب: 10538
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *