مسئول دفتر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر سراوان:

نقش مهم بیمه اجتماعی در توسعه پایدار روستاها/عملکرد شوراهای اسلامی ودهیاران در پوشش بیمه اجتماعی شاخصه مهمی برای ارزیابی آنهاست

شستون , 29 بهمن 1396 ساعت 10:47

مسئول دفتر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شهرستان سراوان گفت: عملکرد دهیاران وشوراهای اسلامی در بیمه اجتماعی یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی آنها خواهد بود.


رحمان سجادی در گفت و گو با شستون با بیان اینکه عملکرد دهیاران و شوراهای اسلامی شهر در بیمه اجتماعی یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی آنها خواهد بود، گفت : اگر مسئولان، شوراهای اسلامی و دهیاران  می‌خواهند به مردم منطقه خود خدمت کنند، صندوق بیمه اجتماعی بهترین فرصت خدمت‌رسانی به مردم زحمتکش و قشر آسیب پذیر جامعه است.
 
وی با اشاره به ضرورت و اهمیت بیمه اجتماعی برای خانوارهای روستایی و عشایر در زندگی آینده آنها افزود: جایگاه بیمه اجتماعی در مسائل فردی‌، خانوادگی و  اجتماعی نقش مهمی در توسعه زندگی روستاییان دارد.
 
مسئول دفتر بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شهرستان سراوان اطلاع‌رسانی دقیق‌، شفاف و همچنین متقاعد‌سازی و اعتماد‌سازی در روستاییان و عشایر را از اهداف اصلی  برگزاری نشست ها، توسعه  و معرفی صندوق برای اعضای ستاد دانست  و یادآوری کرد: اعضای ستاد صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و کشاورزان به عنوان سفیران صندوق به وظیفه خود که همان اعلام حقوق شهروندی به مردم محروم منطقه است، عمل کنند.
 
وی با بیان اینکه کشاورزان، روستاییان، عشایر و ساکنان شهرهای زیر 20 هزار نفر و رانندگان  شهرستان سراوان مشمول طرح بیمه اجتماعی می شوند، توضیح داد: شهروندان جهت عضویت و ثبت نام در این طرح بیمه ای به دفتر اداری صندوق بیمه اجتماعی به آدرس شهرستان سراوان_ روستای پره کنت _خیابان شهید بزرگ زاده روبروی منبع آب مراجعه کنند.
 
سجادی ادامه داد: خواسته ما توجه جدی همه مسئولان علی الخصوص شوراهای اسلامی و دهیاران  به مقوله مهم بیمه که تضمین‌کننده آینده زندگی جامعه هدف شده است، می باشد.

وی در پایان از فرماندار، بخشدار ، شوراهای اسلامی و دهیاران خواست تا موضوع بیمه اجتماعی را با جدیت دنبال و با  صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر همکاری لازم را داشته باشند.
 
انتهای پیام/م.ش
 


کد مطلب: 10577

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/10577/نقش-مهم-بیمه-اجتماعی-توسعه-پایدار-روستاها-عملکرد-شوراهای-اسلامی-ودهیاران-پوشش-شاخصه-مهمی-ارزیابی-آنهاست

شستون
  https://shastoon.ir