دانشگاه پیام نور زاهدان به عطر شهدای گمنام متبرک می شود

30 بهمن 1396 ساعت 9:50

مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان از تشییع و تدفین دو شهید گمنام در دانشگاه پیام نور زاهدان همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد.


به گزارش شستون؛ علیرضا کیخا در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون، در تشریح برنامه‌های تشییع و تدفین دو شهید گمنام دانشگاه پیام نور زاهدان اظهار کرد: پس از پیگیری های فراوان جهت تدفین شهدا در دانشگاه پیام نور زاهدان این توفیق نصیب شد که همزمان با روز شهادت حضرت زهرا(س) دو شهید گمنام دفاع مقدس میزبان این دانشگاه باشند.
 
وی به تشریح برنامه زمانبندی مراسم استقبال از پیکر شهدا پرداخت و افزود: روز سه شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) ، ساعت8:30 دقیقه صبح پیکر شهدا با همراهی گروه‌های مختلف مردم و مسئولان از مقابل حسینیه شهدای دانشجو واقع در تقاطع دانشجو وبزرگمهر به سمت مسجد دانشگاه پیام نور تشییع می شود .
 
 مسئول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه پس از تشییع شهدا برنامه ریزی شده است که مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) در جوار این شهدا برگزار شود، ادامه داد: شام غریبان نیز ویژه شهدا در دانشگاه برگزار می شود.
 
وی با اشاره به شعور و شعف ایجاد شده در دانشگاه پیام نور تصریح کرد: همه دانشجویان و مسئولین پای کار آمدند تا شهدا با عزت تکریم و عطر حضور شهدا در دانشگاه استشمام شود.
 
کیخا با بیان اینکه درحال حاضر 7 دانشگاه استان به عطر شهدا معطر هستند، خاطر نشان کرد: دانشگاه سیستان و بلوچستان، دانشگاه آزاد، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، دانشگاه ملی و آزاد زابل، دانشگاه ایرانشهر و چابهار شاهد تدفین شهدا بودند و دانشگاه پیام نور زاهدان هشتمین دانشگاه استان است که میزبان شهدا خواهد بود. 
 
وی در پایان از عموم مردم خواست تا جهت یک تشییع با شکوه حضور یابند.
شایان ذکر است دو شهید گمنامی که قرار است در دانشگاه پیام نور زاهدان به خاک سپرده شوند 19 و 30 ساله بودند که در عملیات‌های خیبر جزایر مجنون و رمضان شرق بصره  به شهادت رسیده‌اند.
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 10601

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/10601/دانشگاه-پیام-نور-زاهدان-عطر-شهدای-گمنام-متبرک-می-شود

شستون
  https://shastoon.ir