800
۱
نماینده مردم ایرانشهر مطرح کرد:

طرح سوال مجمع نمایندگان استان از وزیر کشور در رابطه با سیاست های اقتصاد مقاومتی/ صندوق توسعه ملی به قلک دولت تبدیل شده است

نماینده مردم ایرانشهر با بیان اینکه در سیستان و‌بلوچستان شاهد عدم تحقق شعار سال هستیم، گفت: صندوق توسعه ملی به قلک دولت و دیگر ارگان ها تبدیل شده است.
طرح سوال مجمع نمایندگان استان از وزیر کشور در رابطه با سیاست های اقتصاد مقاومتی/ صندوق توسعه ملی به قلک دولت تبدیل شده است
محمد نعیم امینی فرد در گفت و گو با شستون با اشاره به وجود ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در کشور و استان، اظهار کرد: اخیرا مجمع نمایندگان استان سیستان و‌بلوچستان از وزیر در رابطه با عملکرد این ستاد در ارتباط با سیاست‌ های اقتصاد مقاومتی سوال مطرح کرده اند.
وی گفت: طبق برآوردی که انجام داده، ستاد اقتصاد مقاومتی در سیستان و بلوچستان عملکرد فوق العاده ای نداشته و به اعتقاد وی عملکرد متوسطی هم نداشته است.
نماینده مردم ایرانشهر علت عدم تحقق سیاست های ستاد اقتصاد مقاومتی را جوزدگی و‌ شعازدگی عنوان‌کرد و ادامه داد: برنامه منسجم که منجر به نتیجه شود را در اقتصاد استان سیستان و بلوچستان مشاهده نکرده است‌.
امینی فرد اضافه کرد: سیاست گذاری ها واقع بینانه و بر اساس منابع و مصارف مشخص نیست و‌ بسیاری از رویکردها اتکا به راهبردهای دولتی دارد و در بخش خصوصی به سیاست ۷۴۴ عمل نمی کنیم.
وی در پایان با بیان عدم مشاهده تحقق شعار سال در استان، خاطر نشان کرد: صندوق توسعه ملی به قلک دولت و بقیه ارگان ها تبدیل شده است.

انتهای پیام/الف.د
چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۶
کد مطلب: 10610
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *