800
۰
امام جمعه موقت اهل سنت جالق:

تزلزل در فرهنگ اسلامی در راستای تبلیغات گسترده غرب/فرزندان خود را از آثار منفی فضای مجازی حفظ کنید

امام جمعه موقت اهل سنت جالق گفت: والدین مراقب فرزندان خود باشند تا تحت تاثیر آثار منفی فضای مجازی و تبلیغات دشمنان قرار نگیرد.
تزلزل در فرهنگ اسلامی در راستای تبلیغات گسترده غرب/فرزندان خود را از آثار منفی فضای مجازی حفظ کنید
مولوی مجیب الرحمان رئیسی در گفت و گو با شستون با اشاره به اینکه در دوره حساسی زندگی می کنیم و دچار تهاجم فرهنگی هستیم، گفت: استکبار و دشمنان قصد دارند فرهنگ اروپایی و غربی را با تبلیغات گسترده خود جایگزین فرهنگ اسلامی کنند.

وی با اشاره به اینکه مسلمانان ایران با همت هرچه بیشتر به فکر تربیت اسلامی فرزندان خود باشند، افزود: فرهنگ، تربیت اسلامی و امورات تربیتی کامل است.
امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق در ادامه یادآوری کرد: در دنیای غرب انسانیت در گودال مشکلات قرار گرفته و مردم ارزش های اخلاقی و رفتاری را کنار گذاشته اند.

وی پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) را اسوه و الگوی دنیای اسلام در تربیت اسلامی عنوان کرد و توضیح داد: فرزندان خود را با توجه به آموزه های قرآن، ارزش های اسلامی و انقلاب که جزئی از اسلام است، تربیت کنیم.

مولوی رئیسی با بیان اینکه والدین مراقب فرزندان خود باشند تا تحت تاثیر آثار منفی فضای مجازی و تبلیغات دشمنان قرار نگیرند، اذعان داشت: ما در تربیت اسلامی به معیار مطلوب نرسیده و در سراوان تربیت اسلامی نسبت به شهرستان های دیگر بهتر است.

وی با توجه به نقش محوری و کلیدی علما و روحانیون در تربیت اسلامی فرزندان این مرز و بوم بیان کرد: اگر جوانان ما تربیت اسلامی نداشته باشند جامعه با ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی روبرو می شود.


انتهای پیام / م.ش 
 
 
سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 10698
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *