800
۰
رئیس دفتر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان سراوان:

نقش مهم دهیاران وشوراهای اسلامی شهر و روستا جهت ترویج خدمات صندوق بیمه اجتماعی/افراد مسن با 15 سال پرداخت حق بیمه از مستمری پیری استفاده می کنند

رئیس دفتر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان شهرستان سراوان گفت: بهورزان، شوراها و دهیاران نقش مهمی در ترویج خدمات صندوق بیمه اجتماعی دارند.
نقش مهم دهیاران وشوراهای اسلامی شهر و روستا جهت ترویج خدمات صندوق بیمه اجتماعی/افراد مسن با 15 سال پرداخت حق بیمه از مستمری پیری استفاده می کنند
رحمان سجادی در گفت و گو با شستون اظهار کرد: روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر و کارکنان شرکت‌های نظام دامپزشکی می‌توانند زیر پوشش این صندوق قرار گیرند.

وی توضیح داد: با اینکه همه اقشار جامعه نیازمند بیمه اجتماعی هستند ولی قشر آسیب پذیر به ویژه روستائیان و کشاورزان از اولویت و ضرورت بیشتری برای قرار گرفتن تحت پوشش این بیمه‌ها برخوردار هستند.

سجادی افزود: علاوه بر روستائیان و عشایر کارکنان شرکت‌های فنی مهندسی و کشاورزی مستقر در روستاها و شهرهای زیر 20 هزار نفر و کارکنان شرکت‌های نظام دامپزشکی نیز می‌توانند تحت پوشش این صندوق قرار گیرند.

وی تصریح کرد: با مراجعه به دفتر اداری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به آدرس شهرستان سراوان روستای پره کنت خیابان شهید بزرگ زاده روبروی منبع  آب مراجعه و خود را تحت پوشش این صندوق قرار دهند تا بتوانند در زمان تهدید معیشت خانواده با عزت و کرامت از مزایای صندوق، استفاده کنند.

رئیس دفتر اداری صندوق بیمه‌ اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر شهرستان سراوان در مورد مستمری پیری بیان داشت:‌ هر زن و مرد روستایی، عشایری و کشاورز غیر ساکن در روستا که حداقل 65 سال سن و 15 سال سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشد، می‌توانند از مزایای مستمری پیری استفاده کنند و حداقل حقوق معادل دو سوم سطح درآمدی انتخاب شده‌ای که در همان سال حق بیمه مربوط به آن راپرداخت کرده است، دریافت کند.

رحمان سجادی در پایان اذعان کرد: از همه‌ی نهادها و دستگاه‌های فعال به ویژه بهورزان بهداشت ، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا تقاضای مساعدت در اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی درباره صندوق بیمه‌ اجتماعی را دارم.
 
 
انتهای پیام / م.ش 
 
 
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 10705
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *