800
۰
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سراوان

سراوان؛ در تب و تاب آماده سازی کمپ های نوروزی/ استقبال از گردشگران با سیاه چادر و غرفه های سنتی

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سراوان گفت: با جلسات گرفته شده در خصوص برنامه ریزی ستاد خدمات سفر شهرستان، در حال آماده سازی و پذیرایی از مسافران نوروزی و گردشگران در مناطق مشخص شده هستیم.
سراوان؛ در تب و تاب آماده سازی کمپ های نوروزی/ استقبال از گردشگران با سیاه چادر و غرفه های سنتی
حمزه ندرت زهی در گفت و گو با شستون با اشاره به برگزاری دو جلسه ستاد خدمات سفر در فرمانداری سراوان، اظهار کرد: در این جلسات برنامه ریزی های مناسبی برای نوروز 97 انجام شده که با توجه به پخش زنده برنامه تلوزیونی "ماه آفتاب" در ایام الله دهه فجر در شهرستان سراوان و معرفی پتانسیل های این منطقه، امید می رود شاهد حضور مسافران و گردشگران زیادی باشیم.
وی افزود: مانند سنوات گذشته، برنامه ریزی های انجام شده در ستاد خدمات سفر شهرستان، مقرر شد تا بازراچه های صنایع دستی در فلکه فرمانداری برپا شود.
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سراوان ادامه داد: همچنین برپایی سیاه چادر، غرفه های حصربافی، سفال، سوزن دوزی و پخت غذاهای محلی در نوروز 97 در محل کمپ نوروزی دستور کار قرار دارد.
ندرت زهی در ادامه اضافه کرد: با جلساتی که با شوراها و دهیاری ناهوک انجام شده، امید است بتوانند بازارچه صنایع دستی را با همکاری این افراد در کمپ گردشگری ناهوک، در چند غرفه سوزن دوزی، سفال، سکه دوزی، غرفه پخت غذاهای سنتی دایر کنند.
وی با اشاره به درحال ساخت بودن و آماده سازی کپرها برای اسکان مسافرین نوروزی، گفت: مدارس ناهوک برای استقبال مسافران نوروزی آماده است و تمامی مهمانسراهای ادارات و مدارس سطح شهرستان جهت پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی آماده شده است.
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سراوان در پایان یادآور شد: در شهر جالق و مرکز شهر جهت راهنمایی گردشگران و مسافران از اماکن تاریخی و گردشگری دایر است. 

انتهای پیام/ الف.د

 
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 10706
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *