800
۰
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سراوان خبر داد:

آغاز جشنواره الگوهای مناسب تدریس در سراوان/ 21 طرح آموزشی به مرحله قطبی ارسال می شود

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان سراوان گفت: جشنواره الگوهای مناسب تدریس با هدف آشنایی معلمان با روش های نوین و فعال تدریس در شهرستان به مدت یک هفته آغاز شد.
آغاز جشنواره الگوهای مناسب تدریس در سراوان/ 21 طرح آموزشی به مرحله قطبی ارسال می شود
سمیه امرا در گفت و گو با شستون اظهار کرد: جشنواره الگوهای مناسب تدریس، یک طرح معماری نوین تدریس با تأکید بر طراحی آموزشی که باهدف آشنایی معلمان با روش های نوین و فعال تدریس می شود، شیوه های نوین یادگیری برای اصلاح نقاط ضعف و بهبود فرآیند آموزش را توسعه می دهد.
وی افزود: این طرح بستر مناسبی را برای ارتقاء کیفیت به امر آموزش را مهیا می کند و باعث می شود از چهره های موفق در امر تدریس  تجلیل کنیم و توان و مهارت های شغلی آموزگاران را ارتقاء دهیم.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان سراوان گفت: در این شهرستان همه ساله الگوی مناسب تدریس برای معلمان دوره ابتدایی برگزار می شود که تمام سعی و تلاش بر آن خواهد بود که 30 درصد آموزگاران در این طرح شرکت کنند.
امرا ادامه داد: این طرح روز یکشنبه 13 اسفند افتتاح شد که به صورت قطبی مهمان شهرستان های خاش، سراوان، سیب و سوران و مهرستان، جالق و بم پشت هستیم.
این مقام مسئول ادامه داد: در حال حاضر مرحله شهرستانی در حال برگزاری است که تا پایان هفته بر اساس قرعه کشی هاب انجام شده ادامه دارد که مرحله قطبی آن در اردیبهشت برگزار خواهد شد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان سراوان با اشاره به ارسال 21 طرح به مرحله قطبی این جشنواره، گفت: دبیر جشنوار حسین بر و دبیرخانه  دبستان فرهنگیان دوره اول است، وغفور رئیسی و محسن دهواری دو داور ثابت این جشنواره هستند.

انتهای پیام/الف.د
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 10711
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *