800
۰
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان خبر داد:

برگزاری دوره تخصصی اقدامات پیش بیمارستانی ویژه خواهران در سراوان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان از برگزاری دوره تخصصی اقدامات پیش بیمارستانی ویژه خواهران امدادگر واجد شرایط در محل مرکز آموزش جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان خبر داد.
برگزاری دوره تخصصی اقدامات پیش بیمارستانی ویژه خواهران در سراوان
بهمن دهواری  در گفت و گو با شستون با اشاره به اهمیت آموزش های تخصصی در جمعیت اظهار کرد: جمعیت هلال احمر همه ساله با برگزاری دوره های تخصصی امداد و نجات نیروهای متخصص و اعضای جوان و امدادگران را برای خدمت رسانی در حوادث آموزش می‌دهد.
وی با بیان اینکه این دوره‌ با حضور ۳۰ نفر از خواهران امدادگر این شهرستان در مرکز آموزش جمعیت هلال احمر شهرستان در حال برگزاری است، افزود: هدف از برگزاری دوره های تخصصی آموزش تخصصی امدادگران عضو در تیم‌های امداد و نجات،  افزایش دانش عملیاتی اعضای تیم های امداد و نجات، افزایش کارایی عملیات های امداد و نجات در سوانح و حوادث و غیر.... است.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان در خصوص آموزش هایی که اعضای جوانان و امدادگران در این دوره فراگرفتند، گفت: شرح وظایف نجاتگر پیش‌بیمارستانی ارزیابی صحنه و محیط حادثه، تثبیت پزشکی مصدوم،  لوله‌گذاری،  تریاژ،  آسیب های شایع پس از سوانح و مراقبت‌های آن ، فوریت‌های نجات درمانی،  انتقال مصدوم از جمله مباحثی است که در دوره تخصصی اقدامات پیش بیمارستانی به نجاتگران آموزش داده می شود.
 
دهواری یاد آور شد: این دوره به مدت پنج روز از ۱۴ تا  ۱۹ اسفندماه در محل  مرکز آموزش جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان در حال برگزاری است که در پایان دوره به قبول شدگان گواهینامه مربوطه اهدا می شود.
 
انتهای پیام/ الف.د
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب: 10749
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *