800
۰
امام جمعه شهرستان سراوان:

آیت الله رئیسی شخصیتی انقلابی و دارای فضل است/آستان قدس رضوی جایگاهی ویژه برای ترویج مکتب اهل بیت (ع)

امام جمعه سراوان گفت: آستان قدس رضوی به برکت حضور نورانی امام رضا (ع) جایگاه ویژه ای دارد و مردم کمک های فراوانی به محرومین و مسائل فرهنگی و زائران داشته اند و ظرفیت مناسبی برای ترویج مکتب اهل بیت (ع) دارد.
آیت الله رئیسی شخصیتی انقلابی و دارای فضل است/آستان قدس رضوی جایگاهی ویژه برای ترویج مکتب اهل بیت (ع)
حجت الاسلام و الملسلمین مجتبی بامری در گفت و گو با شستون با اشاره به قرار گرفتن در آستانه سالروز انتصاب آیت الله رئیسی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی اظهار کرد: آیت الله رئیسی یک شخصیت انقلابی، دارای فضل و ولایت مدار است و از زمانی که به تولیت آستان قدس ورود پیدا کرده نگاه جهادی خود را حفظ کرده است.

وی ادامه داد: فعالیت های فرهنگی و زیرساخت های جهادی آیت الله رئیسی در تمام زمینه های و حفظ رسالت خود در آستان قدس رضوی ستودنی است و همیشه در کار خود موفق بوده است.

امام جمعه شهرستان سراوان یادآوری کرد: عملکرد آقای رئیسی به طور کلی قابل قبول است و نگاه های جهادی او همیشه زمینه فعالیت های فرهنگی را در آستان قدس رضوی فراهم کرده است.

وی توضیح داد: با همت آیت الله رئیسی مباحث فرهنگی و زائر سراها در آستان قدس رضوی گسترش داشته و وضعیت ورود و خروج ها و مباحث دینی از رشد خوبی برخوردار است.

حجت الاسلام و المسلمین بامری اذعان داشت: آستان قدس رضوی به برکت حضور نورانی امام رضا (ع) جایگاه ویژه ای دارد و مردم کمک های فراوانی به محرومین و مسائل فرهنگی و زائران داشته اند و آستان ظرفیت مناسبی برای ترویج مکتب اهل بیت (ع) دارد.
 
انتهای پیام/م.ش
 
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 10751
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *