800
۰
رئیس صنعت، معدن و تجارت سراوان خبر داد:

تشدید طرح نظارتی بازار نوروز در سراوان/ تخفیف 15 درصدی در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا

رئیس صنعت، معدن و تجارت سراوان گفت: در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا که عصر امروز به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز در شهرستان افتتاح می شود، تمامی کالاهای آن با 15 درصد تخفیف به فروش می رسد.
تشدید طرح نظارتی بازار نوروز در سراوان/ تخفیف 15 درصدی  در نمایشگاه عرضه مستقیم کالا
مهرداد طاهری در گفت و گو با شستون اظهار کرد: گشت های نظارتی مشترک ویژه نوروز سال 97 از 15 اسفند سال جاری در شهرستان سراوان با همکاری ادرات مربوطه آغاز شده است.
وی افزود: نظارت بر روی کالاهای اساسی، شیرینی سراها، فروشگاه های خشکبار، واحد ها اقامتی، پذیرایی، مهمانسرا انجام می شود.
رئیس صنعت، معدن و تجارت سراوان با بیان اینکه گشت های نظارتی تا پایان فروردین 97 ادامه دارد، گفت: مردم از طریق سامانه 124 صنعت، معدن و تجارت می توانند تخلفات را گزارش دهند تا در سریعترین زمان ممکن به گزارشات رسیدگی شود.
طاهری خاطر نشان کرد: در روزهای اخیر از مراکز اقامتی، قالی شویی ها، خشک شویی ها، مراکز توزیع کالا و خدمات بازدید انجام شده که تخلفاتی نیز مشاهده شده است.
وی با توجه به ابلاغیه ستاد تنظیم بازار کشور، یاد آور شد: به کلیه ادارات و اصناف مرتبط ابلاغ شده است که از افزایش قیمت خودداری شود.
رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان سراوان با اشاره به اینکه هیچ گونه افزایشی در ناوگان حمل و نقل مسافربری را تا پایان سال نخواهیم داشت از افتتاح نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و تخفیف 15 درصدی کالا ها نسبت به قیمت بازار به مناسبت فرارسیردن ایام نوروز در این شهرستان خبر داد.


انتهای پیام/ الف.د
 
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب: 10772
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *