اولتیماتوم دادستان زاهدان به اخلالگران نظم و آرامش/ متخلفین چهارشنبه سوری عید نوروز میهمان پلیس می شوند

20 اسفند 1396 ساعت 12:36

دادستان زاهدان با بیان اینکه اخلالگران چهارشنبه سوری شب عید را باید پشت میله های زندای سپری کنند، گفت: تخریب اموال عمومی و دولتی از جرائم غیرقابل گذشت است.


به گزارش شستون؛ حجت الاسلام علی موحدی ‌راد در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون در خصوص برخورد با اخلالگران نظم و آرامش عمومی در شب چهارشنبه سوری اظهار کرد: قطعا اگر شخص یا اشخاصی در شب چهارشنبه سوری اقدام به برهم زدن نظم عمومی کنند شب عید را باید پشت میله های زندای سپری کنند.
 
اخلالگران چهارشنبه سوری از بودن در کنار خانواده هنگام سال نو محروم می شوند
وی با تاکید بر این مطلب که با اخلالگران نظم عمومی برخورد شدیدی می شود، افزود: اخلالگران علاوه بر اینکه تا پایان تعطیلات عید نوروز در بازداشت به سر می برند از بودن در کنار خانواده هم هنگام سال نو محروم خواهند بود.
دادستان زاهدان بیان کرد: در شب چهارشنبه سوری قاضی کشیک همراه مامورین در سطح شهر زاهدان گشت زده و به محض مشاهده هرگونه تخلف یا اخلالی که بخواهد باعث سلب آسایش مردم شود برخوردهای لازم را انجام می دهند.
وی با بیان اینکه میزان مجازات های قاچاقچیان مواد محترقه در قانون بستگی به نوع مواد کشف شده دارد، گفت: قطعا یکی از عللی که افراد در خیابان ترقه می زنند و ایجاد نارضایتی اجتماعی می کنند همین افرادی است که مواد محترقه را توزیع می کنند بر همین اساس اگر در سطح کلان باشد هم در بحث کالای قاچاق هم اخلال در نظم آنها را مجازات خواهیم کرد.
 
تخریب اموال عمومی و دولتی از جرائم غیرقابل گذشت است
موحدی راد در تکمیل مطلب فوق تصریح کرد: واحدهای صنفی که مبادرت به توزیع کالای متحرقه غیر مجاز کنند هم قطعا پلمپ خواهند شد.
دادستان زاهدان با بیان اینکه تخریب اموال عمومی و دولتی از جرائم غیرقابل گذشت است، خاطر نشان کرد: این افراد حتی اگر شاکی خصوصی نداشته باشد یا حتی اگر اداره متولی که در این زمینه خسارات به آن وارد شده هم رضایت دهد چون این اموال از اداره متولی نیست و برای مردم است رضایت آنها هیچ تاثیری نداشته و  قطعا قانون گذار مجازات سنگینی را برای آن دسته از افراد که به اموال عمومی و دولتی آسیب وارد کرده اند مدنظر قرار داده؛ همچنین دو سال حبس هم در انتظار این افراد می باشد.
انتهای پیام/


کد مطلب: 10779

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/10779/اولتیماتوم-دادستان-زاهدان-اخلالگران-نظم-آرامش-متخلفین-چهارشنبه-سوری-عید-نوروز-میهمان-پلیس-می-شوند

شستون
  https://shastoon.ir