800
۰
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان:

آماده باش نیروهای هلال احمر سراوان جهت پذیرایی از مسافرین نوروزی/ اداره پایگاه های نوروزی توسط جوانان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان گفت: طرح راهنمای مسافرین از ۲۸ اسفند در شهرستان سراوان آغاز شده و جوانان به صورت داوطلب در دو پایگاه آماده خدمت رسانی به مسافرین هستند.
آماده باش نیروهای هلال احمر سراوان جهت پذیرایی از مسافرین نوروزی/ اداره پایگاه های نوروزی توسط جوانان
بهمن دهواری در گفت و گو با شستون اظهار کرد: طرح امداد و نجات از ۲۵ اسفند در شهرستان سراوان آغاز شده است و نیروها به صورت آماده باش شبانه روزی هستند.
وی با بیان اینکه دو پایگاه امداد و نجات جاده ای شهید آرام و شهید دهواری نیز در حال آماده باش هستند، گفت: پایگاه شهید آرام با داشتن اتاق های مجزا و همچنین دارا بودن دو سوئیت، آشپزخانه و سرویس های بهداشتی جداگانه آماده پذیرایی از در راه ماندگان می‌باشد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان طرح راهنمای مسافرین نوروزی را یک طرح ملی دانست که از ۲۸ اسفند کار خود را آغاز کرده است.
دهواری افزود: در حال حاضر دو دستگاه آمبولانس، یک‌خودرو نجات تیپ یک و یک خودرو نجات تیپ دو در این ایام آماده امداد رسانی هستند.
وی اضافه کرد: دو پایگاه راهنمای مسافرین در سراوان و روستای جهانی و‌گردشگری کلپورگان آمادگی راهنمایی مسافرین نوروزی را دارد که توسط جوانان داوطلب اداره می شود و در صورت درخواست جوانان و داوطلبان در بخش‌بم پشت و بخش‌جالق در بحث راهنمای مسافرین نوروزی، این آمادگی را نیز دارند تا در آنجا نیز پایگاه راه اندازی کنند.

انتهای پیام/
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب: 10830
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *