800
۰
رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان خبر داد:

برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی گرامیداشت بهارگاه ۹۷ در میراث فرهنگی سراوان

رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان گفت: جشنواره فرهنگی ورزشی بازی های بومی و محلی در دو رشته در میراث فرهنگی، صنایع دستی و‌گردشگری شهرستان سراوان برگزار شد.
برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی گرامیداشت بهارگاه ۹۷ در میراث فرهنگی سراوان
مراد شیخ زاده در گفت و گو با شستون اظهار کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی باز ی های بومی محلی گرامیداشت بهارگاه (نوروز)، با همکاری میراث فرهنگی شهرستان سراوان ، شامگاه شنبه۹۷/۱/۴ در اداره میراث فرهنگی سراوان برگزار شد.
وی افزود: این جشنواره در دو رشته چهار حلقه و بولینک فوتبال با حضور‌ رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و‌گردشگری سراوان، رئیس آموزش و پرورش بخش بم پشت، و جمعی از فرهنگیان و مسافرین نوروزی به مرحله اجرا در آمد.
رئیس هیئت بازی های بومی و محلی سراوان ادامه داد:  مسابقات بولینگ که بین فرهنگیان و تعدادی مهمان نوروزی انجام گرفت، سرانجام بارکــــزهی مقــام اول( تیم میراث فرهنگی)، محتاج زهی مقـام دوم( تیم میراث فرهنگی)،  عبــداللهی مقام سوم( تیم فرهنگیان) و در بخش‌ بانوان، سلحشور از تیم‌میراث فرهنگی مقام اول را کسب کردند.
شیخ زاده با بیان اینکه‌ در رشته  چهار حلقه هم تیم سه نفره نونهالان به مقام قهرمانی دست یافت، گفت: نفرات و تیم های برتر  از طرف هیئت بازی های بومی و محلی شهرستان با اهدای جوایز ارزنده و لوح قهرمانی تجلیل شدند.
وی یادآور شد: همچنین به تعداد پنج نفر از نوجوانان که به سوالات فرهنگی، ورزشی و دینی جواب صحیح دادند نیژ جوایزی اهداء شد و از زحمات خبرنگار برنامه بلوچی صدای استان با اهدای جایزه تقدیر شد.
گفتنی است حین برگزاری برنامه ها ، با اجرای موسیقی زنده ، و پذیرایی با پکوڋه و سمبوسه و شیرچای و حلوا خرما از همه عزیزان پذیرایی شد، و همچنین شرکت کنندگان در جشنواره از غرفه های صنایع دستی  که به مناسب نوروز ۹۷ در این‌مکان دایر شده است، بازدید کردند.


 انتهای پیام/الف. د
يکشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 10836
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *