800
۰
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر سراوان:

اجرای هجدهمین طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در سراوان/بیش از 2 هزار و 500 مسافر در سراوان خدمات دریافت کردند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان گفت: از 28 اسفند تا 14 فروردین ماه هجدهمین طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در این شهرستان اجرا شد.
اجرای هجدهمین طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در سراوان/بیش از 2 هزار و 500 مسافر در سراوان خدمات دریافت کردند
علی فهرجی در گفت و گو با شستون اظهار کرد: دو پست در هجدهمین طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی با حضور 10 نفر از جوانان خواهر و برادر جمعیت هلال احمر سراوان در این شهرستان خدمات ارائه کردند.

وی با بیان اینکه این پست ها در فلکه فرمانداری و روستای هدف گردشگری کلپورگان شهرستان سراوان استقرار داشتند، افزود: طرح سحاب یا سامانه حرکت های امدادی با دوچرخه در مکان های پر تردد این شهرستان اجرا شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با اشاره به اینکه فضای دوست دار کودک که شامل یکسری اسباب بازی و وسایل نقاشی جهت سرگرم کردن کودکان مسافرین نوروزی در کنار پست ها تدارک دیده شده بود، تصریح کرد: در ایام نوروز چادر سلامت جهت کنترل قند و فشار خون مسافرین برپا شد.

وی توزیع بروشور، نقشه، دعای سفر و خیمه نماز را از دیگر خدمات جمعیت هلال احمر سراوان عنوان کرد و توضیح داد: 2 هزار و 534 مسافر در ایام نوروز خدمات دریافت کرده اند.

فهرجی معرفی جاذبه های گردشگری و تفریحی سراوان را از اهداف خود عنوان کرد و اذعان داشت: با توجه به اینکه سراوان یک شهر گردشگری است سازمان جمعیت هلال احمر کارهای فرهنگی را جهت رفاه حال مسافرین نوروزی انجام می دهد.


انتهای پیام / م.ش
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 10874
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *