مدیر اجرایی موسسه فرهنگی انتشاراتی نسیم حجاز خبر داد:

نگارش کتاب داستان های محیط زیست با کمک دانش آموزان دبستان فرهنگیان سراوان/ انتشار و توزیع دو کتاب توسط موسسه فرهنگی انتشارات نسیم حجاز

شستون , 18 فروردين 1397 ساعت 11:10

مدیر اجرایی موسسه فرهنگی انتشاراتی نسیم حجاز سراوامن گفت: داستان های محیط زیست و نگاهی گسترده به منشاء توسعه اندیشه های علمی 2 عنوان کتاب چاپ شده انتشارات نسیم حجاز در فروردین ماه سال 1397 است.


شعیب دهقان در گفت و گو با شستون اظهار کرد: کتاب داستان های محیط زیست با نویسندگی محمد نصرت ناهوکی-منیراحمد نصرت-امیرحسین شیخ زاده و کتاب نگاهی گسترده به منشاء توسعه اندیشه های علمی با نویسندگی امید رضا طاهری، در فروردین ماه سال جاری چاپ و روانه بازار فروش شدند.
وی افزود: کتاب داستان های محیط زیست به صورت گروهی، توسط دبیر و دانش آموزان دبستان فرهنگیان شهرستان سراوان نوشته شده که به یکی از بزرگترین و اساسی ترین مشکلات جامعه ی بشری در عصر حاضر یعنی موضوع محیط زیست و چالش های آن پرداخته است.
مدیر اجرایی موسسه فرهنگی انتشاراتی نسیم حجاز ادامه داد: همچنین در کتاب نگاهی گسترده به منشاء توسعه اندیشه های علمی، نویسنده سعی کرده است تا خواننده را با اندیشه ها و روش های متفاوت فلسفی و علمی آشنا کند و یک پایه و بنیانی را برای آغازی به سوی خلاقیت و کارآفرینی دعوت کرده باشد.
دهقان در پایان به شهروندان توصیه کرد تا  این دو کتاب را مطالعه کنند.
انتهای پیام/ الف.د


کد مطلب: 10879

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/10879/نگارش-کتاب-داستان-های-محیط-زیست-کمک-دانش-آموزان-دبستان-فرهنگیان-سراوان-انتشار-توزیع-دو-توسط-موسسه-فرهنگی-انتشارات-نسیم-حجاز

شستون
  https://shastoon.ir