دبیر هیئت بازی های بومی و محلی سراوان خبر داد:

اولین دوره مربیگری درجه 3 بازی های بومی ‌ محلی در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود

شستون , 25 فروردين 1397 ساعت 10:37

دبیرهیئت بازی های بومی محلی سراوان گفت: با همکاری هیئت بازی های بومی و محلی سیستان و بلوچستان اولین دوره مربیگری درجه ۳ باز ی های بومی محلی در سراوان برگزار می شود.


مصطفی دهواری در گفت و گو با شستون از برگزاری یک دوره مربیگری درجه سه بازی های بومی و محلی با همکاری هیئت بازی های بومی و محلی سیستان و بلوچستان در دو بخش بانوان و آقایان خبر داد.
وی در خصوص زمان‌ برگزاری دوره مربیگری درجه سه، گفت: دوره‌ مربیگری بازی های بومی و محلی در اواسط اردیبهشت سال جاری برگزار می شود.
دبیر هیئت بازی های بومی و محلی سراوان افزود: متقاضیان جهت شرکت در این دوره مربیگیری می توانند مدارک مورد نیاز که شامل دو قطعه عکس 3*4، دو عدد کپی کارت ملی
،دو عدد کپی شناسنامه، کپی مدرک تحصیلی یا گواهی اشتغال به تحصیل، کپی کارت پایان خدمت برای اقایون، کپی حکم کارگزینی برای کارمندان را تا پایان فروردین به هیئت بازی های بومی و محلی واقع در اداره ورزش و جوانان شهرستان تحویل دهند.
 دهواری در ادامه داشتن بیمه حوادث ورزشی روستایی و بازی های بومی محلی را از الزامات حضور در دوره مربیگری عنوان و اضافه کرد: متقاضیان جهت شرکت در دوره مربیگری درجه سه بازی های بومی و محلی مبلغ ۱۵۰هزار تومان را به شماره حساب 0111092129007 که به نام هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی استان سیستان وبلوچستان نزد بانک ملی است، واریز کنند.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی در دو بخش آقایان و بانوان با تعداد محدود برگزار می شود، یاد آور شد: هفت سنگ، دال پلان، الختر یاخروس جنگی، خانه بازی یا لی لی، الک دولک و یقل دوقل از جمله بازی های است که مورد آموزش قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/الف.د


کد مطلب: 10899

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/interview/10899/اولین-دوره-مربیگری-درجه-3-بازی-های-بومی-محلی-دو-بخش-بانوان-آقایان-برگزار-می-شود

شستون
  https://shastoon.ir